امام جمعه تهران : *خداوند روزی‌رسان است، مردم در برابر معضلات اقتصادی امروز کشور مقاومت کنند/ دشمن می‌خواهد سنگرهای عزت و مقاومت ما را ویران کند

By | ۱۳۹۷-۰۴-۰۸

به گزارش فارس، کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز 9 تیر با اشاره به اینکه قرآن می‌فرماید خداوند ما را در زندگی به انواع مصائب و آزمایش‌ها امتحان می‌کند، گفت: ممکن است کسانی برای ما ایجاد گرانی کنند یا وضع بازار را به هم بریزند و یا اینکه عزیزان ما را در نقاط صفر مرزی به شهادت برسانند.

وی با تاکید بر اینکه خدا در اوضاع و احوال اقتصادی کشور برای ما امتحاناتی قرار داده است، اظهار داشت: امتحان بعدی در مسائل سیاسی است چرا که دنیا ما را مورد هجمه همه‌جانبه قرار می‌دهد و علاوه بر آن حاکمیت‌های صهیونیست مسیحی مسلمانان را بمباران نظامی می‌کند و ما از جانب اینها دائماً آزار و اذیت می‌بینیم و دردمند می‌شویم.

صدیقی اظهار داشت: مشرکان، لائیک‌ها و بی‌خداها دائماً موج‌های سهمگین ایجاد می‌کنند تا ما را نابود کنند اما به گفته قرآن اگر ما اهل صبر باشیم و انفعال پیدا نکنیم و با دست خود دشمن را بر خود مسلط نکنیم می‌توانیم در برابر این هجمه‌ها مقاومت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اوضاع کنونی اقتصادی کشور اظهار داشت: در این شرایط باید هر چه را که پیشتر در بازار عرضه نمی‌شد امروز عرضه شود چرا که شهدا در مقطعی خون خودشان را برای این کشور و ملت دادند چرا ما امروز با خودداری از عرضه کالا در بازار شهدا را از خود ناراضی کنیم.

خطیب جمعه تهران با تاکید بر اینکه خداوند روزی‌رسان است از اقشار مختلف مردم خواست که در برابر معضلات اقتصادی امروز کشور مقاومت کنند و در ادامه گفت: چرا با هم بی‌رحمی می‌کنید چرا اجناس را برخی عرضه نمی‌کنند؟

وی با یادآوری اینکه خداوند در قرآن تقوا را در کنار صبر قرار داده است عنوان داشت: اگر با خدا نامهربانی کنیم خدا هم با ما نامهربانی می‌کند البته تاکنون با فضلش با ما برخورد کرده است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز از طرفی کارگاه‌های ما در حال تعطیلی است و حال بازار خراب است و از طرفی انباشت نقدینگی بی سابقه است و هیچگاه اینقدر نفدینگی متراکم نبوده است. مردم ما این مسائل را می‌دانند و می‌فهمند، گفت: مسئولان باید به این درد‌ها برسند.

همچنین به گزارش میزان  آخوند «کاظم صدیقی» در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۸ تیر) تهران، اظهار کرد: همه باید ارتباط خود را با خدا تقویت کنیم و به داد ضعفا و فقرا برسیم و جوان‌های سرگردان جامعه را نجات دهیم.

وی با بیان اینکه اسرائیل  و لاییک‌ها با انوع ترفند‌ها می‌خواهند ما را ناامید کنند، عنوان کرد: امروز که دشمن می‌خواهد ما را حریص کند، ما باید مال خود را برای خدا عرضه کنیم. مردم در شرایط کنونی باید مقاومت کنند و هیجانی و مرعوب نشوند. چرا برخی جنس‌های خود را عرضه نمی‌کنند و ولع پیدا کرده‌اند؟ مطمئن باشید این کار، شما را به سامان نخواهند رساند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: امروز از طرفی کارگاه‌های ما در حال تعطیلی است و حال بازار خراب است و از طرفی انباشت نقدینگی بی سابقه است و هیچگاه اینقدر نفدینگی متراکم نبوده است. مردم ما این مسائل را می‌دانند و می‌فهمند. مسئولان باید به این درد‌ها برسند.

وی با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که امروز دشمنان و شیاطین و منافقین نیز اعتراضات به حق مردم را به چالش می‌کشند و آدرسی غلط از آن ارائه می‌دهند، عنوان کرد: صف بازاریان متعهد و هیئتی و متکلف و اهل نماز جماعت از صف نفوذی‌ها جداست. مسئولان توبه کنند و در صف مردم بیایند و با صداقت عمل کنند و کمر همت ببندند. تیم فوتبال ما، چون مجاهدانه کار کرد و کم نگذاشت، مردم از آن‌ها راضی بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *