کدام کشور زنده می ماند و کدام حکومت نابود می شود؟دست بردارید از این وراجی ها و منم منم کردن ها، زیرا ملت ایران شعار داده است که “نه غزه، نه لبنان، جانم، فقط فدای ایران!”

By | ۱۳۹۷-۰۴-۱۰

منشه امیر – رادیو پیام اسرائیل

علی خامنه ای در یکی از آخرین سخنرانی های خواد، دوباره ادعا کرد که اسرائیل تا ۲۵ سال دیگر نابود خواهد شد.

حرف مرد یکی است، زیرا سه سال پیش نیز او از همین ۲۵ سال سخن گفته بود. یا به مالیخولیا دچار شده است و با این سخنان می خواهد دل ناخوش خود را خوش کند، و یا آن که در برابر این همه شکست و ناکامی در اداره کردن کشور، می خواهد یک دلخوشی به ملت بدهد. همین چند روز پیش بود که از زبان تظاهرکنندگان در تهران شعار مرگ بر فلسطین شنیده شد.

ولی خامنه ای از سخن خود عقب نمی نشیند و همچنان ادعا می کند که اسرائیل بیش از ۲۵ سال دیگر دوام نخواهد آورد. مسلما، ماندن یا نماندن یک کشور و یک ملت، به باد هوا نیست، بلکه باید علت های ریشه ای داشته باشد. یک آدم عاقل نباید سخنی بگوید که هیچ پایه و اساسی ندارد – و حتی کاملا معکوس است. حالا بیائید با کمک هم بررسی کنیم و ببینیم که در طول سال های آینده، کدام کشور می ماند و کدام حکومت نابود می شود – و چرا؟

اسرائیل می ماند، زیرا دارای یک حکومت مردمسالار است. خود مردم هستند که حکومت را انتخاب می کنند و آنانی که به سرکار می آید، یک تعهد دارند و آن هم خدمت به کشور و تامین رفاه مردم است.

ولی رژیم شماست که نابود می شود، زیرا یک حکومت سرکوبگر است که همیشه در جهت معکوس خواست و انتظارات مردم گام برمی دارد و دارای آرمان های رویاگونه ای مانند تسلط بر جهان اسلام است و به منافع ایرانیان و مصالح ایران زمین توجهی ندارد..

اسرائیل می ماند و حکومت شماست که نابود خواهد شد.

زیرا هرگاه مردم اسرائیل از امری خشنود نباشند، به خیابان می آیند و آزادانه خواست خود را بیان می دارند و احزاب سیاسی از آزادی عمل کامل برخوردار هستند و دولت را زیرفشار میگذارند و احزاب ائتلافی، اگر از عملکرد دولت ناخشنود باشند، از آن بیرون می آیند و موجب برافتادن دولت می شوند و انتخابات دوباره انجام می گیرد و دولت دیگری به روی کار می آید.

نه شورشی وجود دارد و نه کودتایی می شود و نه آن که خونی بر زمین می ریزد.

ولی شما هستید که نابود خواهید شد، زیرا هرگز در راستای خواسته های مردم عمل نکرده اید و هرگاه اهالی به خیابان آمده و خشم خود را فریاد کرده اند، رژیم به سرکوب و کشتار دست زده و زندان ها را پر ساخته و افراد را اعدام و یا وادار به خودکشی کرده است.

اسرائیل می ماند و شما هستید که نابود می شوید.

زیرا هر یک تومان درآمد دولت اسرائیل در راه نیکبختی مردم هزینه می گردد و با رشوه خواری و فساد مالی به صورت قاطع مبارزه می شود، در حدی که اگر همسر نخست وزیر برای خانواده خود و میهمانانش غذا از رستوران سفارش داده که پول آن از بودجه دولتی پرداخت شود، مورد محاکمه قرار می گیرد.

ولی در حکومت شما، همه دزدند و همه غارت می کنند و بر اموال مردم مسلط می شوند و اختلاس های چند میلیارد تومانی صورت می گیرد و کسی را پاسخگو نیست.

دزدی و اختلاس و غارت اموال عمومی، همانند سرطان، در بدنه حکومت شما ریشه دوانیده و ویلاهای دیگران را غصب کرده اید و پول های خود را به خارج فرستاده اید و آقازاده های شما زندگی مجلل دارند.

شما هستید که نابود می شوید و خشم مردمی، کرسی قدرت شما را واژگون خواهد ساخت – و اسرائیل می ماند، زیرا مصلحت دولت در تامین منافع ملت است و بس!

اسرائیل می ماند، زیرا پست های کلیدی، همه به دست افراد حرفه ای و با تجریه و وارد سپرده شده است و شما همه مقامات مهم را به خودی هایی سپرده اید که کوچکترین دانش و تجربه ای در حیطه مسؤولیت های خود ندارند.

شما نابود می شود و اسرائیل می ماند، زیرا در نتیجه این سنجیدگی و لیاقت و کفایت، اکنون اسرائیل دارای یکی از قوی ترین اقتصادهای دنیا می باشد و زندگی مردم اسرائیل روز به روز بهتر می شود و صادرات بالا می رود و تولید افزایش می یابد و بیکاری از میان برداشته شده و اسرائیل کارگران مورد نیاز را از خارج وارد می کند.

به خودتان نگاه کنید و ببینید که چگونه دو اسبه به سوی نابودی روان هستید.

اسرائیل از صفر شروع کرد و ببینید که از نظر اقتصاد و تولید و صادرات به چه مرحله ای رسیده است.

ولی شما از صد شروع کردید و ببینید که امروز ایران را به چه فلاکتی دچار کرده اید و آن را به صفر رسانده اید.

هفتاد سال پیش، با آغاز استقلال اسرائیل، مردم این کشور حتی پیاز هم نداشتند، و حالا همه چیز دارند و به کشورهای دیگر نیز صادر می کنند، ولی شما مملکتی را تحویل گرفتید که همه چیز داشت و امروز هیچ چیز ندارد و حتی بیل و سنگ قبر را هم از چین وارد می کند.

بنابراین، خودتان بگوئید که کی مانند و کی نابود می شود؟

تا پیش از شما، ایران همه چیز داشت. حال هیچ چیزی را برای مردم باقی نگذاشته اید.

مردم به خشم آمده اند و به خیابان ها می ریزند و خواستار دگرگونی هستند.

بنابراین، شما هستید که می روید، و اسرائیل است که می ماند.

شما نمی روید، مردم بیرونتان می کنند!

ایران، تا یپش از شما مهد پیشرفت و کانون ترقی بود و به سوی تمدن بزرگ گام بر می داشت، ولی شما همه این پیشرفت ها را متوقف ساختید، استادان دانشگاه را برکنار کردید، کارشناسان را ناچار به استعفا ساختید و از کره شمالی و چین و روسیه کارشناس آوردید که برایتان بمب و موشک بسازند.

در مقابل، امروز اسرائیل از پیشگامان تکنولوژی پیشرفته، نه تولید موشک و بمب اتم، بلکه تکنولوژی پالایش آب و امور پزشکی و صنعت و رفاه مردمان است. حتی کشور بزرگ هند و کشور بزرگتر به نام چین، مایل به دریافت تجربیات اسرائیل هستند.

حتی ایالات متحده از اسرائیل تکنولوژی خریداری می کند.

حالا خودتان بگوئید که چه کشوری می ماند و کدام رژیم در راه نابودی خود گام بر می دارد؟

تا دیروز، همه کشورهای عرب، و به ویژه امیرنشین ها، در برابر ایران سر تعظیم فرود می آوردند و شاه ایران را پدر خویش و حامی خود می دانستند، ولی با اسرائیل دشمن بودند و این کشور را به نابودی تهدید می کردند.

اما امروز رژیم فتنه گر شما، همه کشورهای حوزه خلیج فارس را با خود دشمن کرده و آن ها را به دامان اسرائیل انداخته است . آن کشورها اکنون به سوی صلح با اسرائیل گام بر میدارند و در همان حال شمشیرهای خود را علیه شما صیقل می دهند.

بنابراین، کدام می ماند و کدام نابود می شود؟

این رشته سرِ دراز دارد.

در هر زمینه ای که مقایسه کنید، اسرائیل یک کشور جاوید است، و شما هستید که نابود می شوید.//

شما قطعا نابود خواهید شد، ولی ایران جاودان می ماند، و ایرانی هرگز نمی میرد و ایران دوباره شکوفا خواهد شد و ایرانی به رفاه و خواسته های خویش خواهد رسید و شما نابود خواهید شد و حتی در زباله دان تاریخ هم جایی برایتان وجود نخواهد داشت..

دست بردارید از این وراجی ها و منم منم کردن ها، زیرا ملت ایران شعار داده است که “نه غزه، نه لبنان، جانم، فقط فدای ایران!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *