محمدرضا نقدی: رهبر اداره کشور را به مردم داده است

By | ۱۳۹۷-۰۹-۰۸

استان‌وایر- محمدرضا نقدی٬ معاون فرهنگی فرمانده سپاه در پاسخ به این پرسش که چرا علی خامنه‌ای مشکلات کشور را حل و فصل نمی‌کند٬ گفته که «رهبر اداره کشور را به مردم داده است.»

نقدی این مطلب را در جمع گروهی از دانشجویان دانشگاه بجنورد در استان خراسان شمالی بیان کرده است.

وی گفته که «ولی فقیه ضامن استقلال، آزادی و مردم سالاری ماست که کسی این‌ها را زیرپا نگذازد.»

این فرمانده سپاه در بخش دیگری از سخنان خود به انتخاب‌های مردم تاخته و به طور تلویحی مدعی شده که مشکلات کنونی به خاطر رای مردم به کسانی است که در حال حاضر در قدرت هستند.

نقدی با حمله شورای شهر تهران گفته «این که شورا عرضه ندارد پروژه ۹۷ درصدی را تکمیل کند و در اختیار مردم قرار دهد، تقصیر انقلاب است؟»

معاون فرهنگی فرمانده سپاه اضافه کرده «ما این شورای شهر را انتخاب کردیم. اگر ما به اشرافیون رای دادیم درحالی که انقلاب گفته این کار را نکنید، این تقصیر انقلاب است؟»

وی همچنین این پرسش را مطرح کرده که «مگر ولی فقیه نگفت امریکا بد عهد است، اما ما به کی رای دادیم؟ به کسی رای دادیم که گفت: باید تعامل کنیم تا سرمایه دنیا به ایران بیاید و وضعیت اقتصادی حل شود. حالا که نشد تقصیر انقلاب است؟»

نقدی چندی پیش نیز در نشست سراسری «هیات‌های اندیشه‌ ورز» بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در مشهد هم گفته بود که «اگر مشکلی وجود دارد به گردن انقلاب نیست بلکه به علت انتخاب مردم است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *