احمد علم‌الهدی: رابطه ما با دنیای غرب از نظر اقتصادی باید قطع شود/ رهبری از چهار، پنج سال قبل نسخه دادند که اگر عملی می‌شد، مشکل گرانی، تورم و بیکاری را نداشتیم

By | ۱۳۹۷-۰۹-۱۶

امام جمعه مشهد تاکید کرد: اینکه به اروپا چسبیده‌اید، هفت ماه تجربه برای شما کافی نیست؟ در برجام توانمندی هسته‌ای ملت را که به خون جوانان توام شده بود، به پای امریکا و اروپا ریختید و با تصویب FATF و CFT، شخصیت این ملت را به پای اروپا، به امید نظر افکندن به شما می‌اندازید؟
ایلنا:
آخوند احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران خطاب به جوانان خاطرنشان کرد: ۱۶ آذر، روز جنبش دانشجویی است که تا به امروز ادامه یافته و مظاهر مختلفی داشته است. جریان دانشجویی امروز به عنوان یک عامل فعال و اندیشمند در توسعه و پیشرفت علم و فناوری‌‌ در حال درخشیدن است ولی این توسعه باید جهت داشته باشد و این جهت باید در مقابله با امریکا باشد. یعنی جوانی اگر قرار است در عرصه علم و فناوری عمل کند، باید در عرصه‌ای که با امریکا بجنگند، عمل کند.  رابطه ما با دنیای غرب از نظر اقتصادی باید قطع شود و باید روی پای خود بایستیم و باید این جنبش دانشجویی ضد استکباری در این راستا حرکت کند و این همان جهتی است که رهبری نیز روی آن تاکید دارند.

اروپا چیز جدایی از امریکا در جنایت علیه ملت ما نیست

امام جمعه مشهد با بیان اینکه امروز سیاست خارجی ما با دشمن ۶۵ ساله باید از محور جنگ و ستیز با امریکا برخودار باشد، ابراز داشت:‌ در کودتای ۲۸ مرداد که امریکایی‌ها وارد شدند و ۶۵ ساله جنایت و دشمنی در کارنامه‌شان با ایران دارند، انگلیسی‌ها وارد شدند و انگلیس پای امریکا را باز کرد. این یعنی اروپا چیز جدایی از امریکا در جنایت علیه ملت ما نیست. اروپا همراه امریکا است. خدا به مسئولان ما بصیرت دینی اعطا کند.

علم‌الهدی با بیان اینکه هفت ماه است که امریکا از برجام خارج شده است، عنوان کرد: اینکه به اروپا چسبیده‌اید، هفت ماه تجربه برای شما کافی نیست؟ در برجام توانمندی هسته‌ای ملت را که به خون جوانان توام شده بود، به پای امریکا و اروپا ریختید و با تصویب FATF و CFT، شخصیت این ملت را به پای اروپا، به امید نظر افکندن به شما می‌اندازید؟ به خودمان فکر کنیم.

نسخه رهبری را کنار گذاشته‌اید

وی با بیان اینکه رهبری از چهار، پنج سال قبل برای ما نسخه دادند که اگر عملی می‌شد، مشکل گرانی، تورم، بیکاری و… را نداشتیم، یادآور شد: نسخه رهبری را کنار گذاشتید و به اروپا و امریکا چسبیده‌اید که نتیجه‌اش امروزش، پریشانی‌هایی را برای ملت ایران ایجاد کرده است. معیشت روز به روز تنگ‌تر و گرانی افزایش یافته است، دختران عقد کرده در خانه‌ها مانده‌اند و یخچال دو سه میلیونی ۱۵ میلیون تومان شده است. آن وقت شما به اروپا چسبیده است و CFT را تصویب می‌کنید و از شورای نگهبان به مجمع می‌دهید و در آنجا، با همراهی چند نفر، آن تصویب می‌کنید و هستی استقلال کشور را به پای دشمنی می‌ریزید که دشمنی‌ ۶۵ ساله‌اش رسوب کرده و هم هر روز بیشتر می‌شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *