مصباح یزدی از نزول ملائکه و جنگ با شمشیر درحمایت از حزب الله مقابل اسرائیل خبر داد

By | ۱۳۹۷-۰۹-۱۸

محمد تقی مصباح در دیدار با جمعی از رزمندگان دفاع مقدس اظهار داشت

* اگر مؤمنین ایمان داشته باشند و در راه خدا، تلاششان را به کار بگیرند، خداوند هم آن ها را یاری خواهد داد ولو با نزول ملائکه

* سید حسن نصرالله می فرمودنزول ملائکه مخصوص جنگ بدر نبود، بلکه ما آن را با چشم خود دیدیم؛ در جنگ 33 روزه اسرائیل علیه حزب الله، نیروهای ما در موقعیتی قرار گرفتند که در منطقه ای محاصره شده و حتی چیزی برای خوردن نداشتند و نمی توانستند خود را از مهلکه برهانند. اما وقتی مکالمات صهیونیست ها را شنود می کردیم، فهمیدیم که دارند عقب نشینی می کنند؛ آن ها می گفتند مردان سفید پوشی را می بینند که با شمشیر به جنگ با آن ها می پردازند! همین مسأله سبب شد تا جنگ 33 روزه با شکست اسرائیل و پیروزی حزب الله که در آن زمان موقعیت آن چنانی در بین مردم و دولت لبنان نداشت، همراه شود.

* نمی شود گفت این ها دروغ است؛ از طرفی آیات قرآن، این مطلب را بیان می کند؛ از طرف دیگر شواهد و قرائن دلالت بر صداقت این سخن دارد؛ چرا که باقی ماندن حزب الله و شکست اسرائیل با آن هم تجهیزات نظامی، بر اساس اسباب ظاهری، ناشدنی بود.

* رهبری می فرمودند در جریان انقلاب، روزی نبود که معجزه اتفاق نیفتد

* تبعیت از مقام معظم رهبری، نماد اطاعت از خدا دانست

* باید توکل بر خدا و توسل به اولیای الهی، اطاعت از رهبری و خدمت به مستضعفین، اساس کار باشد؛ اگر چنین روحیه و نیتی داریم، بدانیم که « لینصرن الله من ینصره»

* اگر رهبری با قاطعیت نظری می دهند و می گویند 25 سال دیگر، اسرائیل وجود نخواهد داشت، ناشی از همین باور است؛ وگرنه با چه اعتمادی این سخن را بر زبان می رانند؟ آری؛ ایشان باور دارند که « لینصرن الله من ینصره »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *