محسن قرائتی: دیر یا زود پرده‌ها کنار می‌رود و معلوم می‌شود دستمان خالی است

By | ۱۳۹۷-۰۹-۲۶

محسن قرائتی شامگاه یکشنبه در جلسه احزاب سیاسی استان کرمان با بیان اینکه با غیرمسلمان و کفار نمی‌شود شریک شد اظهار داشت: مشترکات بین شیعه و سنی زیاد است و باید در این مشترکات با هم و در کنار هم باشیم.

قرائتی با بیان اینکه خط‌‌بازی‌ها انسان را مغرض می‌کند و در قرآن کریم اسلام به ما دستور داده که هر خبری را گوش ندهید عنوان کرد: متاسفانه امروز هر خبری که به نفعمان بود آن را پیامک می‌کنیم و هر چه به ضرر گروه دیگری بود آن را در بوق می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در قرآن حدود 500 آیه سیاسی وجود دارد افزود: متاسفانه گاهی اوقات اسلام را بد فهمیدیم برای مثال سوءظن در اسلام حرام است و نباید نسبت به بقیه سوءظن داشته باشیم.

قرائتی با بیان اینکه در بسیاری مواقع حق و ناحق می‌کنیم بدون آنکه سودی داشته باشد و گاهی در عالم سیاست، دین‌فروشی می‌کنیم تصریح کرد: دیر یا زود پرده‌ها کنار می‌رود و معلوم می‌شود دستمان خالی است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از نسل نو علاقه‌ای که باید به ما داشته باشند را ندارد گفت: در قرآن آمده کسانی که اهل ایمان هستند خدا محبت ما را در دل مردم قرار می‌دهد اگر دیدیم مردم ما را دوست ندارند عمل ما عمل صالح نیست.

تسنیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *