نسخه رئیس کمیسیون صنایع و معادن برای کنترل بازار: دو نفر را درست و حسابی شلاق بزنیم، چند نفر را اعدام کنیم تا عبرت شود!

By | ۱۳۹۷-۱۰-۰۱

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در کنترل بازار دو نفر را درست و حسابی شلاق بزنیم، دو نفر را به موقع اعدام کنیم برای بقیه درس عبرت می‌شود، قوه قضاییه کارهای خوبی را در این بخش شروع کرده که امیدواریم ختم به خیر شود.

به گزارش ایسنا، عزیز اکبریان در رادیو البرز به اهمیت کنترل و تنظیم بازار اشاره و تصریح کرد: اگر در کنترل بازار دو نفر را درست و حسابی شلاق بزنیم، دو نفر را به موقع اعدام کنیم برای بقیه درس عبرت می‌شود، قوه قضاییه کارهای خوبی را در این بخش شروع کرده که امیدواریم ختم به خیر شود، در مجموع قسمتی از کار کنترل بازار در اختیار قوه قضاییه و قسمتی هم در اختیار قانون‌گذاری و نظارت مجلس است اما در بخش دولتی تجربه 10 ساله من در مجلس نشان می‌دهد که دولت‌ها در این مدت بیش از دو سه لایحه هم برای این موضوع به مجلس نیاورده‌اند.

وی با اشاره به ادامه روند اصلاحات دولت بر روی بودجه گفت: یکی از اصلاحاتی که در بودجه 98 باید انجام شود بحث هزینه‌های دفاعی است، پنج درصد از بودجه ما مربوط به هزینه‌های دفاعی است اما دولت در بودجه 98 این میزان را کاهش داده است.

اکبریان افزود: ما در کشور دزدی، رانت‌خواری و گرانی داریم اگر در این شرایط امنیت هم نداشته باشیم همه چیز دچار مشکل می‌شود، اگر حادثه اهواز تکرار شود برای ما غیر قابل جبران است بنابراین لازم است دولت این موضوع را اصلاح کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *