واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در تهران دست‌کم ۷ کشته بر جا گذاشت

By | ۱۳۹۷-۱۰-۰۴

مسئولان اورژانس تهران کشته شدن دست‌کم ۷ دانشجو بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محوطه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تهران را تائید کردند.

واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد, ایسنا

به گزارش ایسنا به نقل از جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ علت تصادف مرگبار اتوبوس در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در دست بررسی است.

از سوی دیگر معاون فرهنگی دانشگاه آزاد به نقل از شاهدان عینی به خبرگزاری فارس گفت: « راننده این اتوبوس دچار سکته شده و کنترل اتوبوس را از دست داده و همین موضوع سبب واژگونی اتوبوس شده است.»

خبرگزاری ایرنا به نقل از مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران اعلام کرد ۲۸ نفر در جریان این سانحه مجروح شده اند. به گزارش همین منبع، گروه‌های امداد و نجات و یک هلی‌کوپتر برای انتقال زخمی‌ها به بیمارستان، به محل اعزام شدند.

یورونیوز :

به گزارش ایسنا به نقل از رئیس مرکز اورژانس تهران این اتوبوس حوالی ظهر روز سه‌شنبه در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران واقع در بلوار سیمون بولیوار دچار سانحه شد و در اورژانس تهران با دریافت گزارش این تصادف ۱۵ دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس، دو دستگاه متورلانس و یک بالگرد را به محل حادثه اعزام کرد.

پیمان صابریان به خبرگزاری دانشجویان ایران گفت که دو دانشجوی دختر و پنج دانشجوی پسر در محل سانحه جان خود را از دست دادند. وی در ادامه افزود که حال برخی از مصدومان این حادثه وخیم بوده و ممکن است تعداد فوتی‌ها افزایش یابد.

واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه پنج (غرب تهران) بالاتر از میدان پونک واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *