هاشم خواستار : خامنه ای راه هیتلر را می رود

By | ۱۳۹۷-۱۰-۱۹

انتقاد شدید هاشم خواستار نماینده مبارز معلمان کشور به رهبر جمهوری اسلامی

سایت ایران کارگر: هاشم خواستار در یک نامه سرگشاده ضمن اشاره به خلاصه‌ای از روند به حکومت رسیدن هیتلر به تشابه کردار و رفتار حکام جمهوری اسلامی از روزهای نخست حاکمیت‌شان تاکنون به با آدلف هیتلر می‌پردازد.


آقای هاشم خواستار نامه خود را اینچنین آغاز می‌کند: «با نگاهی به حکومت‌های دیکتاتوری معاصر در می‌یابیم که اکثر دیکتاتورها موفق شدند و یا می‌خواستند مردم کشورشان را حول یک ایدئولوژی متحد کنند. در راس حکومت‌های دیکتاتوری معاصر هیتلر پیشوای آلمان بود. هیتلر با ایدئولوژی نژاد برتر آلمان، ابتدا به کشورهای همسایه، همچون فرانسه و بلژیک و اتریش و…حمله کرده و آنها را تصرف کرد و سپس به روسیه و انگلیس نیز حمله کرد که با ورود آمریکا به جنگ و به نفع متفقین، سرانجام شکست بسیار سختی خورد که با خاک یکسان و کشور به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شد.

از طرفین جنگ ۵۵ ملیون نفر کشته شدند. هیتلر در این جنگ و در مدت حکومتش هیچگونه دست‌آوردی نداشت و سبب تجزیه آلمان شد و خودش سرانجام خودکشی کرد. اما جانشینان هیتلر با حفظ و تداوم دموکراسی و بدون هیچگونه دشمنی با یک کشور و یا همسایگان، کشورشان به نسبت جمعیت اولین قدرت اقتصادی دنیا و در رده‌بندی معمولی سومین قدرت اقتصادی دنیا شدند. و سرانجام بعد از پایان جنگ سرد و ۴۵ سال جدایی دو آلمان متحد شد.»

هاشم خواستار در ادامه نامه خود می‌نویسد: «در کشور خودمان ایران، آقای خمینی با خدعه و نیرنگ ـ که بعدا خودش اقرار کرد ـ قدرت را بدست گرفت و تمام مخالفین و آزادیخواهان را سر به نیست کرد. تمام آزادی‌ها را بنام اسلام از ملت ایران گرفت و یک نوع اسلام شیعی متعصب را حاکم کرد. با تحریک حاکمان عراق، باعث حمله آن کشور به ایران شد.

آقای خمینی از جنگ بین ایران و عراق بسیار استقبال کرد تا جایی که گفت: «این جنگ برای ما نعمت است و اگر بیست سال هم طول بکشد ما ایستاده‌ایم و راه قدس از کربلا می‌گذرد و به جای جنگ، جنگ تا پیروزی، شعار جنگ، جنگ تا رفع فتنه در عالم را سر داد. یعنی آقای خمینی هم همچون هیتلر می‌خواست تمام دنیا را گرفته و پیرو ایدئولوژی خودش کند. اما در نهایت چون دید از عراق شکست می‌خورد گفت من جام زهر را نوشیدم و قطعنامه ۵۹۸ مبتنی بر آتش‌بس را پذیرفتم.

باز جانشین آقای خمینی، یعنی آقای خامنه‌ای به تصور اینکه چنانچه بمب اتمی داشته باشد در هر جنگی پیروز خواهد بود و یا دشمن جرئت حمله به آنها را نخواهد داشت، چهارصد تا پانصد ملیارد دلار در تاسیسات هسته‌ای هزینه کرده و در نهایت در توافق با قدرت‌های جهانی، در تاسیسات اتمی بتون ریخته تا از تحریم‌های مهلک نجات پیدا کنند.»

هاشم خواستار در اشاره به حیف و میل اموال ملت در تنور جنگ‌های منطقه‌ای در نامه‌اش می‌آورد: «دلارهای آزاد شده در اثر این توافق ـ که می‌گویند حدود یکصد و پنجاه ملیارد دلار بوده ـ بجای اینکه برای ملت ایران صرف آبادانی کشور شود، برای جنگ در سوریه و حزب الله لبنان و حوثی‌های یمن و حماس فلسطین و حشدالشعبی عراق و طالبان افغانستان و….هزینه کردند. یعنی همان کشورگشایی که هیتلر و آقای خمینی انجام داد، آقای خامنه‌ای هم انجام داد. آقای خامنه ای هم به پیروی از آقای خمینی هر منتقدی را دشمن می‌دید.»

نامه آقای هاشم خواستار چنین ادامه می‌یابد: «ایشان از آقای خمینی جلوتر رفته و احزاب و سازمان‌هایی همچون سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و حزب اعتماد ملی و جبهه مشارکت و کارگزاران سازندگی را که اندکی با ایشان زاویه پیدا کرده و برای بقای همین نظام بوجود آمده بودند را منحل و یا محدود کرده و خیلی از سرانشان را به زندان انداخت.

او به این اکتفا نکرده و شهروندان بی‌آزار و مصلحی همچون دراویش گنابادی که شیعه دوازده امامی هستند و بجای مرجع تقلید، قطب (رهبر) دارند را نیز سرکوب و رهبر ۹۱ ساله آنها ـ آقای دکتر تابنده ـ را به حصر، یعنی زندان خانگی برد. وجه مشترک پیشوا هیتلر و امام خمینی و امام خامنه‌ای، یکی همین لقب امام یا پیشوا هست که دوست دارند مردم به آنها بگویند. دوم تمام منتقدین و آزادیخواهان داخلی را سرکوب کرده و در تمام سخنرانی ها مردم را از دشمن، دشمن می‌ترسانند.»

در قسمت پایانی نامه آقای هاشم خواستار آمده است: «حاکمان بعد از دیکتاتور، همچون خانم مرکل صدر اعظم آلمان یک بار هم از واژه دشمن در طول ۱۴ سال صدارت استفاده نکرده و نمی‌کند. دیکتاتورها تلاش بسیار می‌کنند که ایدئولوژی و یا انقلابشان را به کشورهای جهان صادر کنند؛ اگرچه به فقر و فلاکت ملتشان منجر شود. همانطور که در گزارش نهادهای حقوق بشری آمده، بی مسئولیت‌ترین رهبر جهان نسبت به ملتش در میان ۲۰۹ کشور جهان، آقای خامنه‌ای است.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *