گردهمایی امرای ارتش جمهوری اسلامی با هدف مقابله با براندازی و تغییرنظام از طریق فضای مجازی

By | ۱۳۹۷-۱۰-۲۹

-عبدالرحیم موسوی: دشمن به دنبال تغییر نظام است در عرصه فضای مجازی، سومارها، خرمشهر‌ها و مهران‌ها در محاصره‎اند و حتی بیم سقوط می‌رود!

در گردهمایی ارتش و بسیج در مرکز پشتیبانی نیروی زمینی

– محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش: دشمن می‎خواهد نظام را تغییر دهد، پاسداری از انقلاب در فضای مجازی، امری حیاتی و مهم است.
– رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: انجام هر امری که مقدمه حفظ نظام اسلامی باشد واجب است.
– برگزاری چنین گردهمایی با حضور هشت نفر از امرای بلندپایه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با مضمون مقابله با براندازی و تلاش برای جلوگیری از تغییر نظام تا کنون بی‎سابقه بوده است.

کیهان لندن:

دومین گردهمایی بسیجیان کوی‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی، پنجشنبه ۲۷ دی‌ماه، با حضور فرمانده کل ارتش، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و گروهی از بسیجیان با موضوع «فضای مجازی و جنگ نرم» در مرکز پشتیبانی و آموزش «نزاجا» برگزار شد.

عبدالرحیم موسوی در سخنانی با بیان اینکه «دشمنان مسیر مقابله با انقلاب را تغییر داده‌اند» تاکید کرد، «دشمن با تمام توان در عرصه فضای مجازی و جنگ نرم به میدان آمده، اما واقعیت این است که مردم ما همچون جنگ تحمیلی به میدان مقابله با دشمن در عرصه جنگ نرم نیامده‌اند.»

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی هشدار داده «امروز در عرصه فضای مجازی، سومارها، خرمشهر‌ها و مهران‌ها در محاصره‎اند و حتی بیم سقوط می‌رود؛ پس ای لشکر صاحب‌الزمان  آماده باشید!»

موسوی تاکید کرد، «باید با پیروی از شهدا و رزمندگان که دشمن را از کشور بیرون راندند، دشمن را در فضای مجازی از مرز‌های فکری، عقیدتی و فرهنگی خود بیرون برانیم؛ ملت ما این توان را دارد. ما ملتی هستیم که در مقابل استکبار با تمام توان ایستادیم و آن‌ها را شکست دادیم.»

وی در بخشی از سخنرانی خود عنوان کرد «فضای مجازی بسیار گسترده و پیچیده است و دشمنان اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را هدف قرار داده‌اند تا در موفقیت و کارآمدی آنها شبهه ایجاد کنند.»

موسوی «ایجاد اختلاف میان ارتش و سپاه» را از مهمترین اهداف دشمنان دانست و گفت: «دشمنان با تمام توان می‌خواهند میان ارتش و سپاه اختلاف ایجاد کنند؛ به عنوان مثال این موضوع را در فضای مجازی منتشر می‌کنند که چرا میان بودجه ارتش و سپاه تفاوت وجود دارد؛ باید در پاسخ گفت که آیا منافقین دلشان برای ارتش سوخته است؟ یا آمریکای جنایتکاری که دارو، شیر خشک و ملزومات اولیه زندگی مردم را تحریم کرده، دلش برای کاهش بودجه ارتش و سپاه سوخته است؟! دنبال کردن این موضوعات، خواست دشمنان است.» وی از آنجا که نتوانست این اختلاف بودجه را انکار کند، به توجیه‌اش آنهم با زیر سوال بردن «منافقین» پرداخت!

موسوی سخنان همیشگی سران کشوری و لشکری نظام را تکرار و تأکید کرد «ارتش و سپاه دست در دست یکدیگر دارند تا آمریکا را شکست دهند و رژیم منحوس صهیونیستی دچار اضمحلال شود.»

دشمن به دنبال تغییر نظام است

این نشست سخنرانان دیگری هم داشت. یکی از آنها سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش بود که او نیز هشدار داد «دشمن از طریق فضای مجازی می‌خواهد محیط را غبارآلود و غیرشفاف کند، تا جای حق و باطل با یکدیگر عوض شود چرا که در این محیط دشمن قصد دارد که ابتدا ارزش‌ها و سپس نظام را بطور کلی تغییر دهد.»

او تاکید کرد حضور بسیجیان برای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی، امری حیاتی و مهم است.

سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش نیز سخنران دیگر این نشست بود که تاکید کرد، «هجمه و حمله‌های دشمن در فضای مجازی نباید بی‌پاسخ بماند و لازم است که همه دلسوزان نظام خصوصاً جوانان و بسیجیان وفادار با ایمان در فضای مجازی حضور جدی داشته باشند و به مقابله با حرکات دشمنان بپردازند.»

حجت‌‎الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش هم در این مراسم سخنرانی کرد و او نیز نسبت به تلاش‎ها برای تغییر نظام هشدار داد و گفت: «انجام هر امری که مقدمه حفظ نظام اسلامی باشد واجب است. دشمن امروز از طریق فضای مجازی به دنبال ضربه زدن و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما باید با تمام توان در این فضا ورود پیدا کنیم.»

این گردهمایی که علاوه بر فرمانده ارتش، سرتیپ محمد حسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش، سرتیپ مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی، سرتیپ حمزه علی کاویانی معاون هماهنگ نیروی دریایی ارتش، سرتیپ جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، سرتیپ شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش و محمدرضا حسینی فرمانده کل دژبان ارتش حضور داشتند، با حضور هشت نفر از امرای بلندپایه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش آنهم با مضمون مقابله با براندازی و تلاش برای جلوگیری از تغییر نظام تا کنون بی‎سابقه بوده است.

اولین‎بار تیرماه سال ۱۳۹۷ بود که استقرار پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرک‌های ارتشیان رسانه‎ای شد. پروژه‎ای که در راستای طرح امنیتی- حفاظتی مصباح است و بخشی از هدف آن رصد خانواده‏‎ی ارتشی‎ها و تلاش برای حفظ آنان در دایره وفاداران نظام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *