جراحی بینی جان دختر بوشهری را گرفت

By | ۱۳۹۷-۱۱-۱۱

استان‌وایر- مرگ دختر جوان بوشهری در حین عمل جراحی بینی، منجر به تشکیل پرونده قضایی و ورود دانشگاه علوم پزشکی به این موضوع شده است.

پیکر این دختر جوان که سوده کریمی نام دارد روز سه‌شنبه (۱۰ بهمن)  تشییع و در آرامستان «بهشت صادق» بوشهر به خاک سپرده شد.

یکی از اعضای خانواده این دختر گفته «متاسفانه فردی که از فعالیت پزشکی منع شده، با نام و شماره پزشک دیگری اقدام به عمل جراحی سوزان کرده است.»

خانواده سوده کریمی «سهل‌انگاری» رخ داده توسط فردی که به گفته آنها «بدون داشتن تخصص اقدام به عمل کرده و صرفا تکنسین اتاق عمل بوده را دلیل مرگ دخترشان می‌دانند» و اقدام به شکایت کرده‌اند.

سوزان کریمی خواهر سوده کریمی نیز با شرح چگونگی مرگ خواهرش گفته که «در این خصوص شکوائیه‌ای به دادگستری بوشهر ارائه شده و امیدواریم بطور جدی رسیدگی شود.»

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده که «موضوع به صورت جدی برای تعیین علت مرگ و روشن شدن تمامی ابعاد ماجرا در حال پیگیری است.»

این دانشگاه همچنین موضوعاتی که در فضای مجازی در خصوص علت مرگ این جوان از جمله مصرف داروی تاریخ گذشته و غیره در حال انتشار است را تایید نکرده است.

سوده کریمی دختر جوان بوشهری هفتم بهمن ماه جاری در یکی از بیمارستان غیر دانشگاهی این شهر پس از عمل جراحی بینی جان داد که این موضوع بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *