صدیقی, امام جمعه موقت تهران : مبارزه با بدحجابی مهمتر از مبارزه با فساد و اختلاس

By | ۱۳۹۷-۱۱-۱۴

صدیقی، امام جمعه موقت تهران گفته است: با حکومت فاسد نمی‌شود دین را پیاده کرد.”

با خواندن این جمله میتوان امیدوار و خوشحال شد که بالاخره امامان جمعه و از جمله آقای صدیقی متوجه شدند که حکومت فاسد شده و با این حکومت فاسد نه تنها نمی توان کشور داری کرد که نمی توان احکام دین را نیز پیاده کرد.

با خواندن این جمله می توان امیدوار شد که بالاخره این همه فساد و دزدی و ظلم موجب ناراحتی امامان جمعه شده و می‌خواهند به وظیفه ذاتی خود عمل کرده و با نهی از منکر و امر به معروف حاکمیت را به مسیر درست بازگردانند.

اما این جمله آقای صدیقی قسمت دومی نیز دارد؛ او می گوید: “تا حکومت به میدان نیاید و ادارات مسئله حجاب را جدی نگیرند، کار مبلغان خروجی ندارد.”

با خواندن بخش دوم توجه می شویم که دغدغه آقای صدیقی نه اختلاس، نه دزدی، نه گرانی و نه فساد گسترده ای است که سرتاسر کشور و حکومت را فراگرفته است.

دغدغه او و افراد مشابه به او بی کفایتی و نالایقی مدیران نیست، گرسنگی و بی پولی مردم نیست، مدارس بی بخاری و واژگون شدن اتوبوس بر اثر بی کفایتی نیست، مساله حجاب در ادارات است.

آقای صدیقی از بی حجابی در ادارات ناراحت هستند و از حکومت می خواهد تا به میدان آید و مساله حجاب را جدی بگیرد، چراکه تمامی مشکلات کشور حل شده و فقط همین یک مشکل باقی مانده بود./ کلمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *