دادستان کل کشور: رهبری و ما مخالف دولت بی عرضه حسن روحانی هستیم. مردم این دولت را انتخاب کرده اند، نباید کارهای آن را به پای نظام و رهبری نوشت

By | ۱۳۹۷-۱۱-۲۱

 منتظری؛  دادستان کل کشور شب گذشته  گفت: “عده‌ای مسئله آزادی را بیان می‌کنند، یا آزادی مطلق را باید انتخاب کرد که مثل حیوان می‌ماند و بی‌بندوباری است، اما آزادی دیگری که اسلام می‌گوید، در بندگی خدا خلاصه شده است، کسی که بنده خدا شد از همه قیود آزاد است.

آیا آزادی یعنی رها کردن هر چیزی؟

یعنی بگوییم خانم‌ها هرچه می‌خواهند بپوشند، هر آرایشی بخواهند انجام دهند، آیا این اسلام است؟

ما یک زندگی اجتماعی داریم، در این زندگی اجتماعی کشور ما سکولار نیست، اروپایی نیست، اکثر مردم مسلمان و پیرو اهل بیت هستند، این را باید مدیران مدیریت کنند. یکی از اختلافات اساسی اسلام با جریان سکولار، غرب‌گرا، فمنیست و امثال آن‌ها در بحث آزادی است….

دشمن امروز به صراحت اعلام کرده که از طریق جنگ اقتصادی می‌خواهد ملت را از پا در بیاورد. مدیرانی هستند که واقعاً دلسوزانه و با صداقت در حال کار کردن هستند، مدیرانی هم هستند که عرضه مدیریت ندارند و با سفارش و توصیه آمده‌اند. شاید تعداد مدیران بی‌عرضه و سفارشی زیاد باشد، اما برخی هم هستند و به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که برخی گمان می‌کنند خیلی به فکر مردم هستند، اما یکدفعه اهمال می‌کنند….درست است که یک‌سری اشکال و نواقص داریم، ولی این اشکالات هرگز پای نظام نیست، نظام مبتنی بر اسلام و دنبال عدالت است، این اشکالات ناشی از سو مدیریت و اهمال مدیران است….

دولت را مردم انتخاب کردند و وظایفی دارد و باید مسیر خودشان را بروند، رهبری هم وظایفی دارد و گاهی تذکر می‌دهد، من در برخی جلسات با دولت دیدم که رهبری مسائل را با نهیب بیان می‌کند….همه نقد‌ها و اشکالاتی که در جامعه وجود دارد به‌جای خود، نظام هم به‌جای خود، این سینه‌مان را برای هر بلایی که بخواهد برای نظام بیافتد سپر کردیم، امروز پای انقلابمان ایستاده‌ایم”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *