صیغه یابی یا فساد عمیق زیر پوست حکومت اسلام

By | ۱۳۹۷-۱۱-۲۹

حالا دیگر اس.ام.اس هم می فرستند و همگان را دعوت به “راضی شدن” می کنند. پلیس می گوید غیر قانونی اند و اعمالشان تخلف است اما به نظر بیش از آنکه غیر قانونی باشند، فراقانونی اند!

صیغه، متعه، نکاح موقت، همسریابی و ازدواج؛ نام هایی که اکنون دوباره بر سر زبان های کاربران اینترنتی افتاده و علتش این است که وبسایت هایی در این حوزه دوباره فعال شده اند.

بین سالهای ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ حجم وبسایت ها و وبلاگ هایی که اقدام به جمع آوری اطلاعات کاربران می کردند و در نتایج، افرادی را برای برقراری رابطه جنسی به یکدیگر در ازای دریافت پول معرفی می نمودند بالا رفت.
شبکه بیان:

هر یک از زنان معرفی شده در این وبسایت ها و وبلاگ ها یک “کد” داشتند و مشخصات آنان درج شده بود. عکسی از آنان موجود نبود و صرفا یک کد معرفی می شد.

“کد ۴۲۸؛ ظاهر خوب، نجیب، قد کوتاه، رنگ موی تیره و رنگ چشم قهوه ای!”

این تنها یک “کد” از میان صدها کد معرفی شده برای تطمیع جنسی مردان بود. در پایان ۹۰ درصد مشخصات کدها، جملۀ «شوهر خود را راضی خواهم کرد» درج شده بود!

حدود ۱۰ سال پس از آنکه این شبکه ها به کار خود به صورت پنهان و پیدا ادامه دادند، با گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی، بار دیگر فعالیت اینگونه وبسایت ها از سر گرفته شده است؛ این بار اما از تمام ابزار موجود برای تبلیغات استفاده شده است.

به طور معمول یک پیام به صورت کامنت، توسط کاربرانی که تصاویری با حجاب چادر دارند به صورت رندوم در صفحات مختلف اینستاگرامی گذاشته می شود.

پیام مذکور به شکلی درج می شود که کاربران ترغیب به خواندن شوند و در انتهای پیام یک جمله به صورت شوک وار به صورت مخاطب می خورد؛ «البته من خودم هم صیغه می شوم»!

صفحات این کاربران را که دنبال می کنیم به وبسایت هایی می رسیم که همگی کاملا یک شکل طراحی شده اند و تنها نام دامنه آنها متفاوت است.

آنچه که تفاوت میان وبسایت های صیغه یابی امروز و وبسایت های دهه قبل را آشکار می کند، انتخاب پسوند دامنه است.

در دهه گذشته، غالب این وبسایت ها بر بستر شبکه های وبلاگی قرار داشتند اما امروز غالب آنها دامنه ای اختصاصی ثبت کرده اند و جالب تر آنکه این دامنه ها با پسوند .ir (دامنه رسمی کشور ایران) ثبت می شوند که به راحتی می توان به اطلاعات ثبت کنندگان دسترسی داشت.

سکس به عنوان یکی از مهمترین تابوهایی که در ایران وجود دارد بیشتر از همه هم مورد توجه است.

حکومت اسلامی ایران همه چیز را در سکس می بیند و تلاشی گسترده کرده است تا این بخش از زیست انسانی همواره محل بحث باشد.

به عقیده فروید انسانی که آزادانه موضوع سکس را خود مدیریت می کند، می تواند به سایر “خل بازی ها”ی درونی خویش غلبه کند و به راحتی به تفکر در سایر حوزه های زندگی بپردازد.

کاری که جمهوری اسلامی می کند، وحشی بار آوردن انسانهایی است که باید همچون برخی فرقه های مذهبی از سکس خودداری کرده تا به “اوج انسانیت” برسند.

این جلوگیری ها نه تنها موجب شده است که اوج انسانیت را شاهد باشیم که به عقیده فروید، از بسیاری از ایرانیان “لات درون” ساخته که به شکل سرکشانه ای تنها می خواهد از راه سکس تمام خشم و نفرت و ناکامی خود را جبران کند و چون در مدتی کوتاه این مساله نشدنی است، پس طبیعتا سکس بیشتر و بیشتری می طلبد چرا که همواره در این تصور است که از این زمان تا زمان بعدی برایش محدودیتی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *