اولین شعار “…مرگ بر دیکتاتور….” سال ۹۸ در دزفول

By | ۱۳۹۸-۰۱-۰۲

در پیِ ناآرامی‌های شب گذشته در حدفاصل شهرهای دزفول و اندیمشک که چندین کشته و زخمی بجا نهاد گزارش‌ها حاکیست، امشب هم تنش‌ها ادامه یافته به نحوی که جاده ترانزیتی اندیمشک به اهواز با ترافیک سنگینی مواجه شده و طبق برخی خبرها، این جاده برای ساعاتی مسدود شده بود.

به گزارش ایلنا، روز گذشته مسئولین شهر دزفول قصد نصب تابلوی ورودی این شهر را داشتند که با اعتراض تعدادی از شهروندان، دامنه اعتراضات وسعت یافت و تعدادی زخمی و بنابه گزارش های رسیده حداقل سه نفر کشته شدند. با توجه به اینکه در بهمن ماه 97، همین مسأله باعث تنش جدی و درگیری شدید شده بود، جای سوال است که چگونه مسئولین ذیربط بدون اتخاذ تمهیدات لازم، مجددا باعث ایجاد این تنش مرگ بار شدند.

ورود سپاه به مسئله نا آرامی‌های دزفول

معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان امشب در رابطه با نا آرامی‌های دزفول و اندیمشک اظهار کرد: بی‌کیاستی برخی افراد باعث ایجاد فتنه در این دو شهرستان شد، برخی‌ها به این اختلاف بر سر نصب یک تابلو دامن زدند و حاشیه‌های تأسف باری را ایجاد کردند. (فیلم زیر: شعار مرگ بر دیکتاتور)

وی ادامه داد: از مسؤولان هر دو شهرستان می‌خواهیم از اظهارنظرهای غیرمسؤولانه خودداری کنند چرا که ممکن است افراد سودجو از صحبت‌های آنان به ضرر منافع کشور (نظام) سوءاستفاده کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوزستان گفت: شناسایی عوامل پشت پرده این حادثه در شهرهای دزفول و اندیمشک آغاز شده و قوه قضائیه باید در این زمینه انقلابی عمل کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *