علم الهدی : شیطان کمبودها را به رخ می‌کشد و راه نجات از کمبودها را فحشا معرفی می‌کند/ قدرت سایبری کشور در چند روز گذشته توانست اطلاعات گوشی تلفن همراه نامزد نخست وزیری اسرائیل را بیرون بکشد

By | ۱۳۹۸-۰۱-۰۲

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد ، آخوند احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت : نسل جوان که خودش را در ابتدای یک پهنه زندگی می‌بیند و هیچ چیز از آینده زندگی برای وی روشن نیست زیرا تجربه‌ای از زندگی ندارد و اینجاست که شیطان کمبودها و نارسایی‌ها و فقرها و پریشانی‌ها را برای او یادآور می‌شود و این جوان بی‌تجربه‌ای که قدم اول را قرار است بردارد از سوی شیطان متوجه فقر و مسکنت زندگی شده و راه پیشرفت و تعالی را بر خود بسته می‌داند و به عبارت قرآن شیطان وعده فقر می‌دهد و تنها دری را که در برابر تامین این کمبودها و نارسایی‌ها می‌گشاید، فحشا و فسق و فجور است و گناه را برای نجات از فقر پیشنهاد می‌دهد.

علم الهدی تصریح کرد: در مقابل وعده شیطان که کمبودها را به رخ می‌کشد و راه نجات از کمبودها را فحشا معرفی می‌کند ذات مقدس پروردگار در مقابل بینش انسان به وی وعده فضل می‌دهد و مجموعه قصورات انسان را می‌پوشاند و جبران می‌کند و خلاءهای انسان در زندگی که در مقابل برخی قصورات ممکن است صورت بگیرد با پوشش و مغفرت پروردگار جبران می‌شود.

علم‌الهدی با اشاره به سخنان دیروز خامنه ای در مشهد گفت: رهنمودهایی که من و شما دیروز شنیده‌ایم برای ما تکلیف‌ساز است چراکه از زبان حجتِ امام‌زمان  برای ما گفته شد و باید به نکات خاص فرمایشات رهبری توجه کرده و تکلیف خود را در عرصه فعالیت‌های انقلابی تشخیص داده و براساس آن حرکت کنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: در سال 97، دو مشکل بزرگ فرهنگی و اقتصادی و معیشتی داشتیم؛ ریشه مشکل فرهنگی ما در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اجنبی و بیگانه بود؛ آن‌ها فرهنگ ما را با این شبکه‌ها به‌دست گرفتند و مردم و خانواده‌ها و جوانان ما را بالا و پائین می‌کردند و این بزرگترین مصیبت ما بود؛ بارها در خطبه‌‌های نماز‌جمعه اصرار و تاکید به دستگاه‌های مسئول و متولی ارتباطات شد که مشکل فساد شبکه‌های اجتماعی بیگانه را حل کرده و بساط کثیف و آلوده مزدور اجنبی را از وسط زندگی مردم بردارند و شبکه اجتماعی بومی ایجاد کنند که متاسفانه نکردند. آیا نتوانستیم و یا نخواستند؟

علم‌الهدی ادامه داد: سال‌ها به امید این خارجی‌ها از این میدان گازی، یک‌دهم برداشت می‌کردیم درحالی که با روی کار آوردن جوانان خودمان، می‌توانستیم عمده میدان گازی را در اختیار داشته باشیم چرا این کار را نکردید؟ حالا تجربه کردید؛ چطور شد جای شرکت خارجی، نیروهای صنعتگر ما توانستند از نظر بهره‌برداری از این میدان گازی مشترک به این موقعیت برسانند؛ حالا نمی‌توانند همین‌ها مشکلات اقتصادی را با کار حل کنند؟ آیا درست است بگوئیم در توزیع گوشت ماندیم که چه کنیم تا گوشت گران به‌دست مردم نرسد؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در همین چند روز گذَشته تهاجم‌ سایبری ایران در فضای مجازی، گوشی تلفن داخل جیب نامزد نخست وزیر اسرائیل را در برابر نتانیاهو هک کرد و تمام اطلاعات آن را بیرون کشید و به دست گرفت، باز روز گذشته خود رسانه‌های صیهونیستی گفتند کاری که ایران با گوشی تلفن همراه نامزد نخست وزیر اسرائیل کرد با خانواده نتانیاهو هم انجام داد و تمام تلفن‌های همراه آنها را هک کرد و اطلاعاتشان را بیرون کشید.

امام جمعه مشهد ادامه داد: بنابراین وقتی ما این قدرت را داریم، با این جوانان مومن که متخصص، فداکاران و مبارزان عرصه مبارزه با دشمن که محهز به این استعداد و نیروی فناوری هستند، آیا نمی‌توانند شبکه بومی و اجتماعی ایجاد کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *