منت گذاری امام جمعه موقت تهران بر سر مردم: بروید خدا را شکر کنید که سپاه برایتان سد ساخت

By | ۱۳۹۸-۰۱-۱۶

به گزارش آنا، آخوند ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: «امروز اندیشه ناب اسلام و بازگشت به هویت دینی و حاکمیت ملت‌های مسلمان بر سرنوشت خویش کشورهای اسلامی را از سیطره استکبار خارج کرده است…. و باعث می‌شود رئیس‌جمهور آمریکا بعد از هفت تریلیون دلار هزینه، شبانه و بدون اطلاع مراکز امنیتی رده دوم و سوم برای سرکشی نیروهایش به عراق بیاید و شبانه هم بگریزد»! (ابوترابی فرد ظاهرا فراموش کرد که مهمترین قراردادهای نفتی عراق با شرکت های آمریکایی امضا شده است و همین دیروز دولت آمریکا با مرتجعین فاسد حاکم بر عراق بر سر احداث یک پایگاه نظامی در غرب این کشور به توافق رسید.)

ابوترابی فرد با پررویی و برای پوشاندن رسوایی های بزرگ سپاه پاسداران در احداث سدهای بی حساب و کتاب و خطرناک به حال محیط زیست ادامه داد: «اگر زحمات فرزندان انقلاب در سدسازی کشور نبود، امروز خوزستان، لرستان و استان‌های کشور چه شرایطی داشتند؟ این سدها خسارات را به حداقل ممکن کاهش داد و آمادگی که شکل گرفت و حضور مؤثر مهندسی سپاه و ارتش در کنار مدیران با هدایت فرماندهی معظم کل قوا، راه را برای مدیریت این سیل ویرانگر هموار کرد.»

او که سراپا شور حسینی شده بود به هذیان گویی پرداخت و گفت: «امروز ۱۷۲ سد کشور تقریباً بالاترین ظرفیت خود را دارند. یعنی بیش از ۵۰ میلیارد متر مکعب آب در پشت سدهای ماست. ورودی امسال نسبت به سال گذشته بیش از سه برابر شده که این برای اقتصاد و تولید برق کشور، از بین رفتن ریزگردها، پر شدن تالاب‌ها، هورالعظیم و دیگر تالابهای خوزستان و دریاچه ارومیه مفید است و ان شاالله در تحول معنادار در عرصه کشاورزی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد»!

یعنی جاری شدن سیل کلید حل تمامی مشکلات ریز و درشتی است که سالیان سال است گریبان مردم را گرفته است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *