احمدی‌نژاد: انقلاب ۵۷ کار انگلیس بود

By | ۱۳۹۸-۰۱-۱۹

امتداد  : احمدی‌نژاد و نزدیکانش اواخر حملات به مسئولان کشور را در قالب طرح «انگلیسی» سازماندهی کرده بودند تا آنجا که حکم زندان حمید بقایی را کار سفارت انگلیس می‌دانستند و از همین رو مشایی رفت تا آن را در مقابل سفارت انگلیس به آتش بکشد. اقدامی که در نهایت منجر به بازداشت و زندانی شدن خودش شد.

حالا یک وب‌سایت متعلق به سپاه از جلسات خصوصی احمدی‌نژاد خبر می‌دهد که در آن اصل انقلاب 57 را نیز به انگلستان متصل کرده است.

وب سایت بصیرت در خبر ویژه روز خود می‌نویسد: «محمود احمدی‌نژاد در برخی از نشست‌های محفلی اطرافیان خود حضور یافته و مواضع تندی را مطرح می‌کند. وی مدعی است، تمام مسئولان نظام براساس خط انگلیسی حاکم شده‌اند! یا وابسته به انگلیس هستند یا انگلیس به صورت مستقیم یا با واسطه آنها را مدیریت می‌کند! وی همچنین مدعی است، در اتفاقات گذشته و حتی شکل‌گیری انقلاب هم انگلیسی‌ها پشت پرده بوده‌اند! حتی آنهایی که  مصدق را زدند، فداییان اسلام را آوردند اینها هم طرح انگلیس بود!

این سایت همچنین معتقد است که احمدی نژاد در مقام دفاع از کودتای ۲۸ مرداد وارد شده و  معتقد است: «آیت‌الله کاشانی کودتایی را علیه مصدق اجرا کرد به خاطر اینکه همه آنها انگلیسی بودند. احمدی‌نژاد گفته است، روحانی به مذاکره و توافق با آمریکا و اروپا معتقد است و می‌خواهد از این طریق رفاه را در کشور ایجاد کند. احمدی‌نژاد در عین حال می‌گوید برای رأی‌ مجبور هستیم از بدنه ضعیف جامعه حمایت کنیم، سوار شویم تا بتوانیم اهداف‌مان را پیگیری کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *