وزیر مشاور دولت عربستان: اگر نظام ایران ثروت های کشور را برای رفاه حال مردم به کار می گرفت، نیازی به کمکهای خارجی نداشتند

By | ۱۳۹۸-۰۱-۲۴

«ثامر السبهان» وزیر مشاور دولت عربستان سعودی در امور خلیج(فارس) مدعی شد: اگر نظام ایران ثروت های کشور را برای رفاه حال مردم به کار می گرفت، نیازی به کمکهای خارجی نداشتند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسپوتنیک، سبهان در توییترش مدعی شد: دلهای ما با مردم بیچاره ایران است؛ اگر دولت ایران ثروتهای این کشور را به جای  تروریسم و تخریب، در ساخت داخل و رفاه مردمش خرج می کرد، اکنون به هیچ کمکی از خارج کشور نیاز نداشتند.

این در حالی است که  هلال احمر عربستان سعودی از طرحی مشترک با هلال احمر امارات متحده عربی برای آنچه کاهش مشکلات شهروندان ایرانی سیل زده خواند، خبر داد.

براساس این گزارش به نقل از اسپوتنیک، این دو سازمان در بیانیه مشترکی اعلام کردند که این اقدام مشترک از رهگذر پیوندهای برادری اسلامی صورت می گیرد و تاکیدی بر همبستگی بشردوستانه با ملت ایران است.

خبرگزاری عربستان سعودی در این باره نوشت: هلال احمر عربستان و امارات در حال بررسی راهکارهای لازم برای فعال سازی این طرح و کمک به کاستن از پیامدهای سیل در مناطق سیل زده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *