کیهان خامنه ای: جام زهر ترامپ خظرناک است

By | ۱۳۹۸-۰۳-۲۰

جمعی از فعالان سیاسی و مدنی در ایران روز یکشنبه در بیانیه‌ای خواستار مذاکره بی‌قید و شرط جمهوری اسلامی با آمریکا شدند.

کیهان خامنه ای در یادداشت روز دوشنبه خود در واکنش به این درخواست نوشت: در چنین شرایطی شنیدن حرف‌های دشمن از حلقوم برخی عوامل داخلی، آب به آسیاب فتنه دشمن و همراهی با دشمن در میدان جنگ است که حاصل آن تضعیف جبهه خودی و ترغیب دشمن به اعمال فشار و توطئه بیشتر علیه ملت ایران (نظام) است!

این منبع نوشت: بدتر از ترامپ، عوامل نفوذی و داخلی دشمن هستند که تلاش می‌کنند سیاست‌های فریبکارانه آمریکا را نادیده گرفته و دستگاه سیاسی و دیپلماسی کشور (نظام) را به زعم خود، به مذاکره مجدد و بوسه زدن بر پنجه گرگ ترغیب کنند!

کیهان خامنه ای نوشت: در حالی که زهر مذاکره با آمریکا هنوز از پیکر ملت ایران (نظام) بیرون نرفته است؛ مذاکره مجدد، جام زهر خطرناکی است که این بار مسائل ناموسی کشور (نظام) را که موجودیت نظام اسلامی در گرو آنهاست، هدف قرار داده است! کسانی که به دفاع از ناموس ملت پایبندند هرگز دم از مذاکره مجدد با دشمن نخواهند زد!

در پیچ تاریخی خطرناکی قرار داریم

به گزارش خبرآنلاین، پاسدار رحیم صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوای جمهوری اسلامی (خامنه ای) روز یکشنبه با نگرانی گفت: امروز ما در پیچ تاریخی خطرناکی قرار داریم؛ محیط داخلی، منطقه‌ای و جهانی از نظر مسائل فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی در حال تغییر است.

وی افزود: غرب با استفاده از فناروی‌ها و شبکه‌های اجتماعی به دنبال ترویج فرهنگ غرب است، امروز وظیفه داریم راه نجات را به جوانان نشان دهیم؛ این راه نجات همان مقاومت و مجاهدت است.

اظهارات پاسدار صفوی در حالیست که بسیاری از مقامات و کارگزاران حکومتی این روزها ترس و وحشت خود را از وضعیت بحرانی نظام آخوندی برملا می‌ کنند و خواستار تسلیم در برابر آمریکا هستند.

روزنامه حکومتی سیاست روز در این باره نوشت: شاید برخی تصور کنند اگر تسلیم خواسته دشمنان شویم، مشکلات حل خواهد شد و نیازی به مقاومت نیست. در حالی که در پس چنین اندیشه‌ای، تنها یک نکته نهفته است و آن نابودی جمهوری اسلامی است.