سردار سلیمانی: چه آمریکا، چه سعودی، چه هر الاغ دیگری، نمی‌توانند کاری کنند

By | ۱۳۹۸-۰۴-۰۵

توئیتر منتسب به سردار سلیمانی بخشی از سخنان منتشر نشده فرمانده سپاه قدس در سوریه را منتشر کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، صفحه توییتر منتسب به سردار سلیمانی، فیلمی را از سخنان منتشر نشده فرمانده سپاه قدس در سوریه و بخشی از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در دوران دفاع مقدس و ریاست جمهوری شان را منتشر کرده است.

در این فیلم تصاویری از دیدار ترامپ و پادشاه عربستان نمایش داده شده و سخنان سردار سلیمانی پخش می شود که می گوید: »چه آمریکا چه سعودی چه هر الاغ دیگری، بخواهد کاری کند، نمی‌تواند کاری انجام دهد. در مقابل اراده الهی، این‌ها پشیزی هم نیستند.»

در این فیلم تجهیزات دفاعی و نظامی ایران هم نمایش داده می شوند.

اما سخنان آیت الله خامنه ای رئیس جمهور وقت در دوران دفاع مقدس و در لباس رزم بخش دیگری از این فیلم است. آنجا که می فرمایند: «می‌بینم در آینده ملت‌مان، روزی را که ملت ما به عنوان یک ملت شکست‌ناپذیر، ملتی که حمله کردن به او حمله‌کننده را پشیمان خواهد کرد. ملتی که تعرض به خود را با قدرت جواب خواهد داد.ملتی که قدرت‌ها هوس حمله و تعرض به او را باید از سر خارج کنند.»

سپس بخشی از سخنان ترامپ بعد از سرنگونی پهپاد جاسوسی پخش می شود که می گوید«ایرانی ها هواپیمایی با ۳۸ سرنشین تحت نظر داشتند اما به آن شلیک نکردند و این تصمیم بسیار عاقلانه‌ای بود. من فکر می‌کنم این چیزی است که ما باید قدرشناس آن باشیم.»

«در چشم ملت‌های دیگر و در تاریخ، معرفی خواهیم شد.» این بخشی دیگر از سخنان رهبری است که در دورانی که رئیس جمهور بوده اند بیان کرده اند و در این فیلم بازخوانی شده است.

بخش پایانی این فیلم هم سخنان سردار سلیمانی است که می گوید: این ملت آماده جان‌فشانی است. لیاقت پیروزی دارد.