اجاره ۸۰ میلیونی آپارتمان‌های لوکس!

By | ۱۳۹۸-۰۴-۱۹

در چند روز اخیر حتما با آگهی های میلیونی اجاره در بخش هایی از شهر تهران برخورد کرده اید، آگهی هایی که در فضای مجازی بسیار دیده شدند اما چند تای آن ها بسیار قابل تامل بود. «فرمانیه ۱۱۰۰ متر ویلای نوساز مبله، فوق لوکس با استخر، سونا، جکوزی؛ اجاره ماهانه ۸۰ میلیون تومان» یا «شهرک غرب ۷۰۰ متر ویلای لوکس، پنج خوابه، خواب‌های مستر، تراس‌های بزرگ، استخر؛ ماهانه ۶۵ میلیون تومان.» البته غیر از این اجاره بالا باید چند صد میلیون هم به عنوان ودیعه در اختیار صاحبخانه قرار دهید. برخی کاربران مبهوت این قیمت ها بودند که نظرات برخی از آن ها را می خوانیم.

کاربری نوشت: «ماهانه 80 میلیون فقط پول اجاره دادن چطوری میشه؟!

سبک زندگیتون چه شکلیه؟

غذاهاتون چه رنگیه؟

ماشینتون چیه شماها با این اجاره؟

» کاربر دیگری نوشت: «ما با اجاره یک ماه این خونه می تونیم یک خونه  بخریم .»
خبروان:

در همین زمینه، خبرگزاری ایسنا به نقل از یکی از مشاوران املاک واقع در منطقه یک تهران نوشته است: «بیش از ۹۰ درصد این خانه‌ها خالی هستند و حتی خانواده‌های مرفه تمایلی به اجاره این آپارتمان‌ها نشان نمی‌دهند.» در ضمن، در این گزارش دو دلیل برای خالی‌ماندن عمده ویلاها و آپارتمان‌های فوق لاکچری ذکر شده است. گروه اول، خانه‌هایی هستند که صاحبان آنها به قصد فرار مالیاتیِ آینده آنها را به شکل صوری فایل می‌کنند. دسته دوم کسانی هستند که مشتریان خاص از خارج دارند.

فرمانیه ۱۱۰۰ متر ویلای نوساز مبله، فوق لوکس با استخر، سونا، جکوزی؛ اجاره ماهیانه ۸۰ میلیون تومان. شهرک غرب ۷۰۰ متر ویلای لوکس، پنج خوابه، خواب‌های مستر، تراس‌های بزرگ، استخر؛ ماهیانه ۶۵ میلیون تومان.

در اقدسیه آپارتمان ۳۵۰ متری فول امکانات، چهار خوابه، دارای روف گاردن، سالن ورزش، تراس بزرگ، متریال روز اروپا به مبلغ یک میلیارد تومان پول پیش و ۵۰ میلیون تومان اجاره ماهیانه ارائه شده است.

یک پنت‌هاوس ۴۰۰ متری چهار خوابه در الهیه واقع در طبقه ۲۷ با تراس‌های بزرگ ویودار، چهار پارکینگ و آشپزخانه فول فرنیش به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و ۳۵ میلیون تومان ماهیانه، اجاره داده می‌شود.

برای ویلای ۱۳۰۰ متری در لواسان با شش خواب، تریبلکس، چهار تراس با چشم‌انداز عالی، روف گاردن، استخر، سونا، جکوزی، سالن بازی، سوئیت مهمان، سوئیت سرایداری ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه و ۷۵ میلیون تومان اجاره ماهیانه در نظر گرفته شده است.

در ولنجک برای یک آپارتمان ۳۱۷ متری چهار خوابه دو مستر، با تراس، غرق در نور، دو پارکینگ، استخر سونا جکوزی، سالن ورزش و حیاط مشجر مبلغ ۱۰۰ میلیون پول پیش و ۳۵ میلیون تومان اجاره ماهیانه تعیین شده است.

آپارتمان ۳۶۰ متری ۱۰ سال ساخت در فرشته، پنج خوابه با لوکیشن دنج، ویو ابدی، دو پارکینگ، استخر، سونا و جکوزی به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و ۳۰ میلیون تومان اجاره ماهیانه در نظر گرفته شده است.

یک ویلای ۱۱۰۰ متری نوساز کلیدنخورده مبله در فرمانیه با نمای رومی، حیاط بزرگ مشجر، آشپزخانه فرنیش، استخر، سونا، جکوزی به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان پول پیش و ۸۰ میلیون تومان ماهیانه، اجاره داده می‌شود.