شباهت های سلسله قاجار با جمهوری اسلامی, خامنه‌ای روی فتحعلی‌شاه را هم سفید کردند!

By | ۱۳۹۸-۰۶-۲۷

شباهت های سلسله قاجار با جمهوری اسلامی

خامنه ای رهبر مسلمین جهان

فتحعلیشاه قاجار شاه جهانگشا

بنیانگزار هر دو آقامحمد خان و خمینی از آدم کشی روی نرون را سفید کردند…هر دو رییس دولت های دزد و دروغگو مانند میرزا آقاخان نوری و رفسنجانی یا احمق و دزد مانند حاج میرزا آقاسی و احمدی نژاد بر می گزیدند… هر دو تقلب و دزدی و کم فروشی را در ایران رواج دادند…در هر دو آخوندها بر جان و مال و ناموس مردم مسلط شدند…هر دو اعتیاد را در جامعه گسترش دادند…هر دو صنایع تولیدی را در ایران نابود کردند…هر دو خرافات را در جامعه گسترش دادند…هر دو چیزی نمی ساختند اما هر که پیش از آنها مکانی ، شهری یا بندری ساخته است نام آن را بر روی خودشان می گذاشتند( بندر امام خمینی!)…هر دو توهم رهبری جهانی داشتند، فتحعلیشاه قاجار با لقب شاه جهانگشا و خامنه ای رهبر مسلمین جهان… این از شباهتها بود اما یک تفاوت هم دارند و آن این است که در دوره قاجار در آرد نان پزی خاک اره می کردند اما در جمهوری اسلامی این کار را

آخوندها روی فتحعلی‌ شاه قاجار را هم سفید کردند. از این پس باید در کنار نام قراردادهای ننگین گلستان و ترکمنچای، نام قراردادهایی که خامنه‌ای و حکومتش با قدرت های خارجی بستند را هم اضافه کرد. قرارداد نفتی اخیر خامنه‌ای با چین یکی از آنهاست.

رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران می‌گوید اگر اخبار منتشر شده در باره قراردادی تجاری با چین صحت داشته باشد، فاجعه رخ داده است.

وزیر امور خارجه رژیم ملاها اخیرا در سفر به چین گفته بود: روزهای مهمی پیش رو است، من در اینجا یک نقشه راه ۲۵ ساله برای عملی کردن شراکت راهبردی جامع بین ایران و چین ارائه خواهم کرد.

رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران روز سه شنبه در این باره گفت: از شرکت‌های چینی شنیده می‌شود که قراردادی با ایران امضا شده که براساس آن شرکت‌های چینی بدون ورود در مناقصات می‌توانند کار را برعهده بگیرند. اگر این قرارداد واقعیت داشته باشد، فاجعه رخ داده است. چون به این ترتیب نفت را ۲۰ تا ۳۰درصد ارزان‌تر به چین می‌فروشیم.

نشریه پترولیوم اکونومیک در این باره نوشه است: در جریان سفر اخیر محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه رژیم ایران به چین، دو کشور بر سر نقشه راهی برای اجرایی کردن یک توافق‌نامه در زمینه همکاری‌های راهبردی به توافق رسیده‌اند که به گفته یک منبع نزدیک به وزارت نفت ایران، بسیاری از مشخصات کلیدی آن علنی نخواهد شد.

اما خائنانه‌ ترین بخش این قرارداد عهد قجری، بازکردن دروازه‌ های کشور به روی هزاران نیروی نظامی و امنیتی چینی برای کنترل مناطقی است که طبق قرارداد مزبور در ید اختیار چینی‌ها قرار می‌گیرد.

پترولیوم اکونومیست می‌نویسد: چین همچنین می‌تواند هر میزان یا تمامی تولیدات نفت، گاز و پتروشیمی ایران را حداقل با تخفیف تضمین شده ۱۲درصد بر مبنای میزان متوسط قیمت ۶ماهه آنها خریداری کند، به‌ علاوه ۶ الی ۸درصد دیگر تخفیف از این شاخص جهت جبران ریسک‌ها.

آنطور که پترولیوم اکونومیست می‌فهمد، طبق مواد این توافقنامه، چین می‌تواند پرداخت برای محصولات ایران را تا ۲سال به تعویق اندازد. همچنین چین می‌تواند پرداخت خود را به ارزهای ضعیف که از تجارتش در آفریقا و کشورهای شوروی سابق کسب کرده و همچنین به پول چین پرداخت کند. یعنی هیچ دلار آمریکا در این تبادلات در پرداخت‌های چین به ایران در کار نخواهد بود.

در این میان سهم روسیه هم در نظر گرفته شده است! پترولیوم اکونومیست می‌نویسد: این توافق شامل بندی است که لااقل به یک شرکت روسی امکان شرکت در کنار طرف چینی را با همان تخفیف‌ها می‌دهد.

اگر این قرارداد ننگین واقعیت داشته باشد، چیزی نیست جز یک طرح‌ میهن‌ بربادده و خائنانه‌ که خامنه‌ای با کارچاق‌کنی روحانی و ظریف در حال عملی کردن آن است. خامنه‌ای بدین ترتیب تلاش می‌کند با کشیدن پای قدرتهای دیگر به قضیه تحریم جمهوری اسلامی، راه تنفسی برای استمرار حیات ننگین دیکتاتوری‌اش ایجاد کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *