دستور فوری روحانی برای فسخ قرارداد سهامدار عمده و 61 درصدی هپکو

By | ۱۳۹۸-۰۶-۳۰
استاندار مرکزی از دستور فوری رئیس جمهور مبنی بر فسخ قرارداد سازمان خصوصی سازی با سهامدار عمده و 61 درصدی شرکت پرحاشیه فرابورسی هپکو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی آقازاده به شبکه خبر گفت : رئیس جمهور دستور اقدام فوری د خصوص فسخ قرداد سازمان خصوصی سازی با شرکت هیدرواطلس (سهامدار عمده و 61 درصدی شرکت هپکو) برای رفع مشکلات خبر داد.

واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با صدور نامه‌ای خطاب به وزاری اقتصاد، صنعت و کار اعلام کرد: رئیس جمهور در پی نوشت نامه درخواست استاندار مرکزی مبنی بر فسخ قرداد با شرکت هیدرواطلس توسط سازمان خصوصی سازی به منظور رفع مشکلات شرکت هپکو ،خواستار اقدام فوری برابر بحث‌ های مطرح شده در جلسه ۹۸.۰۶.۲۶ دولت شده است.

شرکت هیدرواطلس با سابقه‌ ای ۳۸ ساله در زمینه تولید انواع ماشین آلات راهسازی تحت لیسانس شرکت اطلس آلمان از سال ۹۵ با خرید ۶۱.۹ درصد سهام هپکو، بلوک کنترلی سهام این شرکت را در اختیار دارد.

مقدسی نماینده اراک در مجلس هم از برگزاری نشست‌های متعددی با تعدادی از وزرا و معاونان آنها برای رفع و کاهش مشکلات صنایع استان مرکزی به ویژه هپکو خبر داد و گفت: پیشنهاد شد تا گروه معدنی در قالب کنسرسیومی با حضور شرکت‌های گل گهر، چادر ملو، مس و پیمانکاران معدنی، شرکت هپکو را مدیریت کنند.تکمیل زنجیره تولید، سفارش تولید از سوی سازمان‌های دولتی مربوطه و رسیدگی به مطالبات معوقه کارگران می‌تواند هپکو را در مسیر رونق تولید قرار دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *