محمدرضا فرهادپور بازداشت شد

By | ۱۳۹۸-۰۸-۲۰

محمدرضا (داوود) فرهادپور، فعال مدنی، شب گذشته توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود در تهران بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. مامورین پیش از بازداشت اقدام به تفتیش منزل ایشان کرده و تعدادی از لوازم شخصی ازجمله تلفن‌های همراه آقای فرهادپور و خانواده‌اش را نیز ضبط کرده و با خود بردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ساعات پایانی شب یکشنبه ۱۹ آبان ماه ۹۸، محمدرضا فرهادپور، فعال مدنی، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

مامورین پیش از بازداشت اقدام به تفتیش منزل ایشان کرده و تعدادی از لوازم شخصی ازجمله تلفن‌های همراه آقای فرهادپور، همسر و دخترش را نیز ضبط کرده و با خود بردند.

گفته می‌شود ماموران حکم قضایی به همراه داشته اما از گفتن دلیل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه وی خودداری کرده‌اند. از نهاد بازداشت کننده آقای فرهادپور نیز اطلاعی در دست نیست.

در تاریخ ۲۷ مردادماه سال گذشته نیز نیروهای وزارت اطلاعات با در دست داشتن حکم بازرسی از طرف شعبه ۷ دادسرای اوین بطور جداگانه به منزل تعدادی از فعالان مدنی از جمله رضا خندان، محمدرضا (داوود) فرهادپور، ژیلا کرم‌زاده مکوندی و خواهر آقای خندان رفته و تمام قسمت‌های منزل را بازرسی کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *