اعتراضات ایرانیان, گزارش دریافتی از مشهد

By | ۱۳۹۸-۰۹-۰۶

فضای شهر همچنان بشدت امنیتی است، هنوز در چهار راهها و خیابانهای اصلی شهر نیروهای امنیتی و لباس شخصی ها مستقر هستند و به هیچ عنوان شرایط یک شرایط عادی نیست .

با وجود تمام وعده وعیدهای مسؤلین و حرف و حدیثهایی که بین مردم رد و بدل می‌شود اینترنتِ تمامی اپراتورهای تلفن همراه ایرانسل، همراه اول و رایتل همچنان قطع است.
تنها اینترنت ای دی اس ال ارائه شده برخی از شرکتها و در مناطقی وای فای‌های عمومی متصل شده است که آنهم بشدت نا امن است و هنوز از ترس اینکه مردم بتوانند عکسها و فیلمهایی که از توحش و کشتار رژیم گرفته‌اند را منتشر کنند اینترنت را وصل نکرده اند. من هم آسیب دیده و زخمی شده ام دنده هایم دچار شکستگی شده است، صورتم زخمی شده است و انگشتم شکسته است که از ترس دستگیری نیز به بیمارستان نرفته ام و به کمک دیگر دوستان در خانه پانسمان شده ام ولی آسیب دیدگی من در مقابل کسانی که تارومار شده اند چیز جدی و مهمی نیست.
بنا به شرایط شخصی‌ام و قطع اینترنت و عدم امکان برقراری ارتباط به سختی توانسته‌ام امروز این پیام را بفرستم که جویای وضعیتم بودی و بتوانم از نگرانی دربیارمت و لطفاً اطلاعاتی که میدهم را منتشر بکن .

از گلوله های جنگی بر علیه معترضین استفاده کرده‌اند و چیزی که کمتر به آن توجه می‌شود اوباش رژیم در مواردی حتی با چاقو حمله کرده اند سه نفر از دوستانی که می‌شناسم چاقو خورده و بشدت زخمی شده اند تعدادی از دوستان گلوله پلاستیکی به سر و گردنشان اصابت کرده است. مزدوران رژیم برایشان مهم نبود که گلوله را به پایین تنه بزنند به سر و صورت و هر جایی که میخورد شلیک میکردند چندین نفر بدلیل اصابت گلوله پلاستیکی از فاصله نزدیک به سر و پشت گردنشان بشدت زخمی شده اند گلوله پلاستیکی به چشم یکی از معترضین اصابت کرده است که آنرا هم با کمترین امکانات در خانه در حال مداوا هستیم .

شب اول اعتراضات و درگیری در مشهد تعداد زیادی را دستگیر کرده اند از محدوده وکیل آباد، هاشمیه، از کوچه پس کوچه‌های کوثر و تعداد زیادی را نیز از بیمارستان واقع در اول بلوار کوثر با وجود اینکه مجروح شده و بشدت زخمی بودند دستگیر کرده و برده‌اند. در محدوده بلوار کوثر تعداد بازداشتیها خیلی زیاد بوده است بازداشتیها را با ماشینهای پلیس منتقل نمی کردند. از کامیونتهای حمل گوشت برای انتقال جمعی و گروهی بازداشت شدگان استفاده کرده‌اند روزهای گذشته تعدادی از بازداشتیها آزاد شده اند ولی بشدت تهدید شده اند که هیچگونه اطلاع‌رسانی و مصاحبه‌ای با رسانه ها در مورد اعتراضات نداشته باشند.

از بازداشتیها فقط اسم دونفر را می‌دانم؛ کاظم حسن‌زاده وعباس ضمیری که توسط اطلاعات سپاه دستگیرشده اند و با وجود پیگیریهای مکرر خانواده هایشان همچنان در بازداشت هستند و گفته اند روزهای آتی آزاد خواهند شد .
                 سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹٨

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *