استدلال‌های بومرنگی امپراتوری دروغ

By | ۱۳۹۸-۰۹-۱۱

چکیده :عوامل اطلاعاتی دشمنان انقلاب، به‌ویژه آمریکا، عربستان، سازمان مجاهدین خلق و خاندان پهلوی، توانستند از تصمیمی که ظاهرا تنها چهار نفر از بالاترین مسئولان نظام (رهبر، رئیس‌جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه قضائیه) از آن اطلاع داشتند ظرف چند ساعت مطلع شوند و سپس با اعزام تیم‌های خرابکار آموزش دیده، در بیش از ۱۰۰ تهران و ۷۰۰ نقطه کشور، افرادی را از مناطق محروم سازماندهی کرده و آشوب به پا کنند….

کلمه – گروه سیاسی

با اتصال تدریجی اینترنت و انتشار خبرها و اسناد، ابعاد واقعی یکی از فاجعه‌آمیزترین سرکوب‌های خشونت‌بار در تاریخ ایران معاصر، به تدریج آشکار می‌شود. آنچه در چند هفته اخیر از دهان مسئولان بلندپایه و میان‌پایه نظام، سیاستمداران و فرماندهان سپاه شنیده شد را می‌توان در تصویر زیر خلاصه کرد:

عوامل اطلاعاتی دشمنان انقلاب، به‌ویژه آمریکا، عربستان، سازمان مجاهدین خلق و خاندان پهلوی، توانستند از تصمیمی که ظاهرا تنها چهار نفر از بالاترین مسئولان نظام (رهبر، رئیس‌جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه قضائیه) از آن اطلاع داشتند ظرف چند ساعت مطلع شوند و سپس با اعزام تیم‌های خرابکار آموزش دیده، در بیش از ۱۰۰ تهران و ۷۰۰ نقطه کشور، افرادی را از مناطق محروم سازماندهی کرده و آشوب به پا کنند. بیش از ۷۰۰۰ نفر دستگیر شده‌اند که ۵۰۰ نفر از آنها حاضر به اعتراف تلویزیونی هستند. تعداد مجروحان نامشخص است. تنها ۲ نفر، یک پاسدار و یک بسیجی، به شهادت رسیده‌اند. آشوب‌کنندگان، خودشان به طرف یکدیگر تیراندازی مستقیم کرده‌اند، اما هنوز معلوم نیست جز دو نفر نامبرده، کسی کشته شده باشد. آشوبگران اقدام به آتش زدن بانک‌ها و مغازه‌ها کرده‌اند و هزاران میلیارد تومان به اموال مردم، خسارت وارد کرده‌اند. وضعیت زندان‌ها بسیار خوب است و گنجایش لازم برای بازداشت‌شدگان بیش‌تر وجود دارد. دادستان کل کشور هم (بر خلاف اصل ۳۷ قانون اساسی) قبل از برگزاری دادگاه، به بازداشت‌شدگان خطاب کرد که یا از سازمان‌دهندگان آشوب هستند یا فریب سازمان‌دهندگان را خورده‌اند.

اما نتایجی که از این تصویر رسمی به دست می‌آید:

  1. بیش از ۱۶ سازمان و نهاد اطلاعاتی و امنیتی موازی در کشور نتوانستند از بروز این حادثه جلوگیری کنند.
  2. اقشار محروم (بیش از ۶۰ میلیون نفر) پایگاه مناسبی برای ضدانقلاب برانداز هستند.
  3. ابزارهای ضدشورش که طی سالیان متمادی از غرب و شرق خریداری شده بود به کار نیامد و بهترین وسیله همان ضرب و شتم و تیراندازی مستقیم است.
  4. قدرت نفوذ و توان سازماندهی ضدانقلاب خارج‌نشین بیش از آن است که تصور می‌شد.
  5. فعلاً تا اطلاع ثانوی کشور امنیت لازم را دارد و نه هیچ چیز دیگر.
  6. بیش‌تر مشکلات ناشی ازفعالیت اطلاع رسانی از طریق شبکه اینترنت است که با جایگزین کردن اینترنت ملی، از بروز مجدد آن پیشگیری خواهد شد.

به نظر نمی‌رسد هیچگونه نیازی به تفسیر اخبار رسمی بومرانگی صاحب‌منصبان رسمی وجود داشته باشد و تنها باید در انتظار حل تناقضات فراوان مدعیات مربوط به اقتدار و مردمی بودن نظام و آزادی و عدالت حاکم بر جامعه از سوی مسئولان محترم بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *