مردم دیگر به یاوه‌های تلویزیون اعتماد نمی‌کنند؛ فیلم سخنان یک دانشجو خطاب به ضرغامی

By | ۱۳۹۸-۰۹-۲۱

روز ۱۶ آذر ماه ۹۸، عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما که برای سخنرانی انتخاباتی به دانشگاه یاسوج رفته بود، با اعتراض شدید دانشجویان مواجه شد. یکی از دانشجویان طی سخنانی به وی گفت:….اکثر مردم دیگر به یاوه‌های هر روزه تلویزیون اعتماد نمی‌کنند و اخبار روزانه را از رسانه‌های بیگانه دنبال می‌کنند. از آنجا که اکثر مردم، شما را با صدا و سیما می‌شناسند، شاید بد نباشد گریزی به سوابق درخشان شما در این پایگاه فتنه و دسیسه و تخریب بزنیم.

بی مقدمه بگویم اگر روز به روز مخاطبان سیمای میلی شما ریزش دارد و این ریزش به صفر میل می‌کند، اولین مقصر را شما می‌دانم. اکثر مردم، دیگر به یاوه‌های هر روزه تلویزیون، اعتماد نمی‌کنند و اخبار روزانه را از رسانه‌های بیگانه دنبال می‌کنند. مقصر اول، مقام سابق ریاست صدا و سیماست که استارت نفاق و کینه‌توزی سیاسی را در سال‌های نه چندان دور در جعبه‌های جادویی خانه‌هایمان زد.

بر ما پوشیده نیست که متینگ‌های انتخاباتی خود را با پشتیبانی هم‌حزب‌های خود در دانشگاه‌ها و فضای مجازی شروع کرده‌اید. من با صدای رسا به شما و هم‌قطاران اصول‌گرا و اصلاح‌طلب شما می‌گویم که ماجرا تمام شده است. صدای مردم را در خیابان‌ها بشنوید که می‌گویند دیگر شما اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان را نمی‌خواهند.

پس اگر به فکر رای جمع کردن هستید، طرحی نو دراندازید که دیگر حنایتان رنگی ندارد. اکنون شما عضو شورای عالی فضای مجازی هستید که اکثر همکارانتان به گفته خودتان، توانایی ساختن یک ایمیل را ندارند. من از این بابت خوشحالم؛ زیرا با این حساب فضای مجازی بالاخره کار خودش را خواهد کرد و رسوایی داعیه‌داران پیروی از علی(ع) و پیروان راستین معاویه نزدیک است.

فارغ از تمامی شعارهای سفید، خروجی عملکرد شما در مورد فقر مطلق و فحشای افسار گسیخته و هرج و مرج اجتماعی، نشان‌دهنده عملکرد خوب یا بد شماست. نسل جدید باهوش است و بار دیگر فریب نخواهد خورد؛ بلکه آینده خود را با تکیه بر تجربیات عمر هدر رفته خود در این چند سال، خواهد ساخت. دوره بزک نمیر بهار می‌آید، تمام شد….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *