آمار تکاندهنده اما محرمانه فقر در ایران

By | ۱۳۹۸-۰۹-۲۶

فیلم زیر: رئیس کمیته امداد در یک همایش داخلی گفته است: بر اساس پژوهشی که در سال ۹۶ از سوی کمیته امداد در ۳۲ شهرستان انجام شد، به آمار تکاندهنده ای درباره فقر خوراکی و پوشاکی رسیدیم.

خامنه ای مردم ایران را به فلاکت کشانده است

خود مقامات حکومت اسلامی، هربار اعتراف های دهشتناک تری در مورد گسترش فقر در کشور انتشار می دهند. اکنون نوبت مرکز پژوهش‌های مجلس خامنه ای است که در آخرین بررسی خود پیش‌بینی کرده که تا پایان امسال، یعنی تا سه ماه دیگر، دست‌کم ۵۷ میلیون نفر در ایران به زیر خط فقر خواهند رفت .

به طور رسمی اعلام کردند که دو سوم جمعیت ایران به زیر خط فقر سقوط می کند و این در حالی که خمینی در اوایل روی کار امدنش در ایران وعده داده بود که همه مستضعفان ایران را به زندگی مرفه و شرافتمندانه خواهند رساند .

قشر متوسط توان خرید تُن ماهی را هم ندارد

عضو انجمن صنایع کنسرو در ایران، از فقر شدید اقتصادی در کشور خبرداد و گفت : تُن ماهی در سبد غذایی اقشار متوسط، ضعیف و دانشجویان قرار داشت اما حالا دیگر قادر به خرید کنسرو تُن به قیمت ۱۴ تا ۱۸ هزار تومان هم نیستند

صالح ادیب‌زاده، افزود: وضعیت زندگی مردم بسیار دشوار شده است خانواده ها قادر به تامین غذای روزانه فرزندانشان نیستند. طبقات متوسط و ضعیف دیگرحتی توان خرید تُن ماهی را هم ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *