«رئیس فرشتگان مرگ»، قاتل دو فعال سیاسی ایرانی و گانگستر جمهوری اسلامی در دبی دستگیر شد

By | ۱۳۹۸-۰۹-۲۸

– یک منبع اطلاعاتی اماراتی که نخواست نامش فاش شود به کیهان لندن گفت که رضوان تاغی زن و شش فرزند خود را نیز به دبی انتقال داده بود و احتمالا قصد داشت از دبی به جمهوری اسلامی ایران پناه ببرد و در امن و امان بقیه عمر خود را در آنجا سپری کند چرا که این جنایتکار خدمات مهمی از جمله قتل دو فعال سیاسی را برای جمهوری اسلامی انجام داده است.
– پلیس دبی همچنین اعلام کرده که عملیات بازداشت او با محاصر 8 ویلای مجلل و تفتیش دقیق یک به یک آنها صورت گرفت.
– طبق گزارش پلیس هلند و دبی این تروریست تا کنون صدها تن را به قتل رسانده. وی هفت تن را فقط در هلند ترور کرده است!

رضوان تاغی جنایتکار مراکشی که وزارت اطلاعات او را اجیر کرده بود

(+ویدئو) پلیس امارات متحده عربی روز سه شنبه ۱۷ دسامبر از بازداشت تروریست قاتل دو فعال سیاسی ایرانی در هلند و یکی از جنایتکاران اجیرشده‌ی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در دبی خبر داد.

به گفته پلیس دبی قاتل و تروریست و مأمور وزارت اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی که یک هلندی مراکشی‌تبار است، رضوان تاغی نام دارد و در کارنامه‌ی جهنمی‌اش به «رئیس فرشتگان مرگ» معروف است. این قاتل دو فعال سیاسی ایرانی ۴۱ ساله است.

رضوان تاغی یا «رئیس فرشتگان مرگ» و مزدور وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی با پاسپورت جعلی از هلند فرار کرد و وارد امیرنشین دبی شد.

وی در دبی یک ویلای مجلل اجاره کرد و به زندگی عادی مشغول شد. پلیس دبی با همکاری اینترپل و پلیس هلند او را شناسایی و بالاخره روز سه‌شنبه ۱۷ دسامبر ۲۰۱۹ از بازداشت این تروریست جنایتکار خبر داد.

طبق گزارش پلیس هلند و دبی این تروریست تا کنون صدها تن را به قتل رسانده است.

رضوان تاغی در روستای بن سلیمان در مناطق کوهستانی منطقه قبایل «آمازیغ» در شمال غربی مراکش متولد شد. او یک دزد ماهر، گانگستر، قاتل، دلال کوکائین، قاچاقچی اسلحه و مأمور و اجیرشده‌ی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی بوده است.

رسانه‌های هلند در گزارش‌های خود درباره این تروریست جنایتکار آورده‌اند که او به همراه  خانواده‌اش در سال ۱۹۸۰ از مراکش به هلند مهاجرت نموده و در جوانی زندگی جنایتکارانه و همکاری با باندهای تبهکاران را آغاز کرد.

به گزارش العربیه به نقل از خبرگزاری رسمی امارات، سرتیپ جمال سالم الجلاف مدیرکل تحقیقات جنایی در پلیس امارات گفت که مقامات هلند برای دستگیری این جانی تلاش‌های زیادی به خرج داده‌اند و از جمله ۱۰۰ هزار یورو پاداش برای دریافت هرگونه اطلاعات درباره او تعیین کرده بودند. او گفت اکنون امارات متحده عربی ملزم است  رضوان تاغی را به هلند تحویل دهد. تاغی هفت تن را فقط در هلند ترور کرده است. پلیس دبی گفته است با توجه به ارتباطات این شخص با برخی دستگاه‌های اطلاعاتی، بازداشت وی به عنوان یک بانک اطلاعاتی برای هلند و اتحادیه اروپا اهمیت دارد.

پلیس دبی همچنین اعلام کرده که عملیات بازداشت او با محاصر ۸ ویلای مجلل و تفتیش دقیق یک به یک آنها صورت گرفت.

یک منبع اطلاعاتی اماراتی که نخواست نامش فاش شود به کیهان لندن گفت که رضوان تاغی زن و شش فرزند خود را نیز به دبی انتقال داده بود و احتمالا قصد داشت از دبی به جمهوری اسلامی ایران پناه ببرد و در امن و امان بقیه عمر خود را در آنجا سپری کند چرا که این جنایتکار خدمات مهمی از جمله قتل دو فعال سیاسی را برای جمهوری اسلامی انجام داده است.

راست: احمد مولا نیسی؛ چپ: محمدرضا کلاهی

روزنامه هلندی Het Parool در گزارشی با انتشار این خبر نوشته است که پلیس هلند پیشتر پنج تن از همکاران جنایتکار رضوان تاغی را در هلند بازداشت کرده است. آنها در مجموع صد قبضه سلاح داشتند و دادگاه جنایی هلند هر کدام از آنها را به ۱۴ سال زندان محکوم کرد.

رضوان تاغی و یکی از همکارانش سعید زورقی

مزدوری و فعالیت برای دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی

پلیس هلند گفته است که مهمترین نکته‌ی جنایات تاغی که به «رئیس فرشتگان مرگ» معروف  است، ارتباط این تروریست با وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران است. او در سال ۲۰۱۵ با همکاری وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی توانست محمدرضا کلاهی صمدی را مقابل خانه‌اش در شهرک Almere واقع در هلند ترور کند. رژیم ایران کلاهی صمدی را به بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی که در ۲۸ ژوئن ۱۹۸۱ در تهران اتفاق افتاد متهم کرده بود.در این بمب‌گذاری ۷۰ نفر از سران و وابستگان جمهوری اسلامی از جمله محمد بهشتی رئیس دیوان عالی وقت به قتل رسیدند.

رضوان تاغی در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۷ یک شهروند هلندی- ایرانی به نام احمد مولا نیسی ابوناهض که یک فعال سیاسی از عرب‌های ایران بود را نیز با همکاری شبکه وزارت اطلاعات سفارتخانه جمهوری اسلامی در هلند به قتل رساند. تاغی با همکاری یک قاتل جنایتکار دیگر با استفاده از یک اتومبیل دزدی، احمد مولا نیسی را در مقابل خانه‌اش با شلیک دو گلوله به سر و قلب وی از پای در آورد.
کیهان لندن :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *