مرگ حسین شیخ الاسلام, آخوند علی خلفی بر اثر کرونا، فاطمه رهبر به کما رفت

By | ۱۳۹۸-۱۲-۱۶

بنابر گزارش رسانه‌های ایران حسین شیخ الاسلام، سفیرسابق ایران در سوریه و علی خلفی، معاون ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه بر اثر بیماری کووید-۱۹ که ناشی از ابتلا به ویروس کرونا است درگذشته‌اند. همزمان گزارش شده که فاطمه رهبر، نماینده مجلس این کشور هم که چند روز پیش تست کرونا او مثبت اعلام شده بود به کما رفته است.

عصر پنجشنبه، پانزدهم اسفند، خبرگزاری قوه قضاییه ایران، میزان، ضمن انتشار خبر درگذشت علی خلفی، نامه تسلیت ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه را منتشر کرد.

پیش از آن هم خبرگزاری‌های ایران از مرگ حسین شیخ الاسلام، سفیر سابق ایران در سوریه و مشاور سابق محمدجواد ظریف خبر داده بودند.

آقای شیخ الاسلام که به علت ابتلا به ویروس کرونا و بیماری ریوی ناشی از آن (کووید-۱۹) در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری شده بود در دور هفتم مجلس شورای اسلامی هم به عنوان نماینده شهر ری، شمیرانات و اسلامشهر حضور داشت.

خبرگزاری فارس آقای شیخ الاسلام را از دانشجویان پیرو خط امام که در اشغال سفارت آمریکا و گروگان‌گیری دیپلمات‌های این کشور دخالت داشتند معرفی کرده است.

از دیگر چهره‌های سیاسی-اصولگرا در ایران که امروز، پنجشنبه ۱۵ اسفند، مرگ او بر اثر کرونا خبرساز شد احمد خسروی، مدیر روابط عمومی سازمان مدارس معارف اسلامی صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی بود که به ویژه در شبکه اجتماعی توییتر با واکنش کاربران محافظه کار و موسوم به “ارزشی” همراه بود.

پیش از این هادی خسروشاهی، سفیر پیشین ایران در واتیکان نیز بر اثر ابتلا به کرونا در سن ۸۱ سالگی در بیمارستان مسیح دانشوری جان خود را از دست داد.

فاطمه رهبر به کما رفت

به گزارش خبرگزاری ایسنا٬ فاطمه رهبر که از چند روز پیش ابتلای او به ویروس کرونا تایید شده بود در بیمارستان بستری و تحت مراقبت ویژه بوده و اکنون با وخامت بیشتر وضعیت جسمانی به کما رفته است.

خانم رهبر در جریان انتخابات مجلس یازدهم که اوایل اسفند ماه جاری برگزار شد توانست با کسب رتبه دوازدهم در میانه فهرست ۳۰ نفره اصولگرایان قرار گرفته و برنده شود.
بی بی سی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *