آخرین آمار حکومتی: رکورد ابتلا به کرونا در یک روز شکسته شد/ ۱۲۸۹ مورد بیمار جدید/ بیش از ۱۱ هزار ابتلا و ۵۱۴ فوتی کرونا, قرنطینه ۱۱۰۰ مشکوک به کرونا در نیشابور

By | ۱۳۹۸-۱۲-۲۳

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی موارد جدید و قطعی ابتلا به کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

دکتر کیانوش جهانپور گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۸۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد(رکورد برای یک روز) و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۱ هزار و ۳۶۴ نفر افزایش یافت.

وی همچنین گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۵۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

جهانپور ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۵۱۴ مورد رسید.
ایلنا:

قرنطینه ۱۱۰۰ مشکوک به کرونا در نیشابور

معاون استاندار و فرماندار نیشابور گفت: حدود هزار و ۱۰۰ نفر در نیشابور در قرنطینه خانگی به سر می برند و آزمایش کرونای ۵۳ نفر تاکنون مثبت اعلام شده است.

به گزارش ایرنا، علیرضا قامتی گفت: تاکنون ۴۶۶ نفر مبتلا به بیماریهای حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در نیشابور بستری و از این تعداد افزون بر ۷۰ درصد ترخیص شده اند که این افراد ناقل ویروس هستند ولی حال عمومی شان خوب شده است.وی اضافه کرد: در حال حاضر ۹۲ نفر در بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور بستری هستند و ۶ تن در این شهرستان با تست مثبت کرونا فوت کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *