آخوند پناهیان : هرگاه ۳۱۳ مرد ایرانی به صورت سیاستمدارن غربی سیلی زدند آنموقع امام زمان ظهور خواهد کرد

By | ۱۳۹۹-۰۲-۲۹

علیرضا پناهیان شاگرد مصباح یزدی بامداد یک‌شنبه ۲۸ اردیبهشت به مناسبت مراسم لیالی قدر در مصلی تهران به سخنرانی پرداخته و گفت: مرحله اول حیات انسان این است که خطاهای خود را بپذیرد زیرا انسان به طور قطع خطاکار است.

وی با بیان اینکه خوب شدن رابطه شما با خدا کافی نیست بلکه باید مانند شهیدان برای مرتبه عالی از حیات جامعه تلاش کنید، ابراز کرد: ما باید تلاش کنیم در جامعه ای تنفس کنیم که امام زمان در آن جامعه حاکم باشند.

این سخنران با استناد به روایتی از امام باقر  گفت: خداوند عذاب می‌کند هر مردمی را که امام جائر و ستمگر را بپذیرند اگرچه مردم در آن جامعه نیکوکار و باتقوا باشند، اگر یک امام عادلی درجامعه حاکم باشد خداوند گناهان آن مردم را می‌بخشد اگرچه گناهکار باشند؛ امروز بخشی از بخشودگی گناهان ما به خاطر اصل ولایت در جامعه ما است.

پناهیان با انتقاد از برخی «فضلای غربزده» افزود: فرد را با فرد نباید مقایسه کنید ببنید کلیت جامعه چقدر ظلم می‌کنند، اگر جامعه غرب یک شخصیت باشد سایر جوامع از توحش تمدن غرب به شگفت درمی‌آیند، انسان نمی‌تواند منتظر فرج باشد و توحش غرب را درک نکرده باشد.

وی در ادامه فرمایشات علامه طباطبایی گفت: اگر تاریخ زندگی اجتماعی غربی‌ها پس از رنسانس را مطالعه و بررسی کنید بدون کمترین درنگی حکم بر توحش آنها می‌دهید، آنها تنها ادعای حقوق بشر و خدمت بشریت دارند که همه آن دروغ و نیرنگ است و جز بند کشیدن ملت‌های ضعیف هدفی ندارند.

پناهیان ادامه داد: سیاستمداران ما باید به صورت سیاستمدارن غربی(سیلی) بزنند و بگویند شما وحشی هستید، هرگاه ۳۱۳ مرد این جرات را داشتند آن زمان ظهور رخ می‌دهد. غربی هر روز به بهانه‌هایی همچون قشون کشی، استعمار، ادعای مالکیت، دعوی قیمومیت، حفظ منافع مشترک، کمک به حفظ استقلال و حفظ صلح به حقوق محرومان تجاوز کرده و به غارت آنان می‌پردازند.
انتخاب:

One thought on “آخوند پناهیان : هرگاه ۳۱۳ مرد ایرانی به صورت سیاستمدارن غربی سیلی زدند آنموقع امام زمان ظهور خواهد کرد

  1. محمد

    ایشون یک حرف درست زده:انسان باید خطاهایش را بپذیرد. از مقام رهبری تا مراجع تقلید و سرداران سپاه، بسیج و غیره باید به اشتباهاتشان اعتراف کرده و از ملت ایران عذرخواهی کنند. آقای خمینی گفت جماعت اخوند عرضه گرداندن یک نانوایی را نداره چه برسه به یک مملکت. امروز آن گفته بیشتر از هر زمان دیگری حقیقت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *