دوست‌دختر علیرضا جاپلقی،‌ جوان پارکورکار، بازداشت شد/ اتهام آنها انتشار عکس بوسیدن یکدیگر میباشد!

By | ۱۳۹۹-۰۳-۰۲

شاملو :

“دهانت را می بویند…
مبادا که گفته باشی “دوستت می دارم”

دلت را می بویند…

روزگار غریبی ست، نازنین
و عشق را
کنار تیرک راه بند
تازیانه می زنند.

عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد…
—————————————————–
پلیس تهران با صدور اطلاعیه‌ای از بازداشت دختری خبر داد که در تصاویر منتشر شده در صفحه اینستاگرام علیرضا جاپلقی، جوان پارکورکار،‌ با او حضور دارد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت روز پنجشنبه اول خردادماه در اطلاعیه‌ای تصاویر حرکات ورزشی جاپلقی و دختر همراه او را «خارج از عرف و شرع»‌ خوانده و بازداشت آن‌ها را تایید کرد.

این اطلاعیه پلیس همچنین نوشته که این حرکات آن‌ها مصداق «بی‌اخلاقی» و «اشاعه منکر» است و آن‌ها با حکم مقام قضایی از سوی پلیس فتای پایتخت بازداشت شده‌اند.

پیش از این حسین رحیمی،‌ فرمانده پلیس تهران،‌ با تایید خبر بازداشت جاپلقی گفته بود که فرد همراه او نیز به زودی دستگیر خواهد شد.

جاپلقی، جوان ورزشکار ایرانی است که تصاویر و ویدیوهایی از پارکور خود همراه با دوست‌دخترش را در صفحه اینستاگرامش منتشر می‌کرد.

پلیس تهران در پاسخ به واکنش‌ها به خبر بازداشت این فرد و دوست‌دخترش در اطلاعیه خود نوشته است: « آنچه که موجب جلب و دستگیری این دو نفر شد به هیچ‌وجه به واسطه فعالیت‌های ورزشی آن‌ها نبوده است؛ بلکه انجام حرکات خلاف عرف و شرع آن‌ها (بوسیدن یکدیگر) ، موجب صدور دستور جلب و دستگیری آن‌ها توسط پلیس شده است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *