محمود نبویان: راه شکست تحریم‌ها موشک‌ است، نه مذاکره

By | ۱۳۹۹-۰۳-۱۴

محمود نبویان نماینده رژیم از تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درنطق میان دستور خود در نشست امروز(سه شنبه 13 خردادماه) صحن علنی مجلس رژیم گفت:” راه شکست تحریم‌ها مذاکره نیست بلکه مقاومت، ایستادگی و موشک‌ است. فکر برد برد را باید کنار گذاشت پیروزی تنها با مقاومت به دست می‌آید.”

به گزارش «انتخاب»، وی ادامه داد: وجود مشکلات در کشور را هیچکس نمی‌تواند انکار کند، اما ریشه مشکلات کشور در کجاست؟ دو تفکر در کشور بر سر مدیریت با یکدیگر اختلاف دارند. تفکر اول، تفکر حاکم است همانند تفکر آقای روحانی و دوستان ایشان، این تفکر با ادعای تعامل روی کار آمد و اعلام کرد دیگران به سراغ تقابل رفته‌اند.

وی افزود: آقای روحانی در کتاب امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای خود صریحا اعلام می‌کند آمریکا بنز و کشورهای غیر متحد دوچرخه هستند اگر ما تدبیر داریم باید به سراغ بنز برویم.

نبویان ادامه داد : برای بهتر مطرح شدن معنی تعامل به سراغ کتاب ایران و جهانی شدن مشاور اول آقای روحانی می‌ریم که از این کتاب تقدیر کرده‌اند، در این کتاب آمده است ایران برای پیشرفت باید جهانی شدن را بپذیرد، جهانی شدن دارای قوانینی دارد هرچه بیشتر این قوانین را بپذیرید پیشرفته تر میشوید و اگر در مقابل آن بایستید پسرفت می‌کنید، قوانین جهان را کشورهای قدرتمند باید تنظیم کنند و مراد از کشورهای قدرتمند آمریکا است نه بنگلادش لذا هرچه با آنچه که آمریکا می‌گوید سازش کنید کشور پیشرفته‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: در کتاب‌ ایران و جهانی شدن آمده است که باید عدالت طلبی که شعار امام زمان(عج) را کنار بگذاریم، تعامل یعنی سازش و تسلیم در برابر غرب لذا هر توافق‌نامه‌ای مانند برجام، CFT، FATF، سند 2030امضا شد، آقای روحانی در کتاب خود صریحا اعلام می‌کند “مشکل کشور این است که عده‌ای در داخل کشور به غرب بد بین هستند”. این نگاه بدبختی فعلی را برای کشور به همراه دارد و اعلام می‌کنند کاری از دست ما بر نمی‌آید و تنها می‌توانیم آبگوشت بزباش درست کنیم.

وی، افزود: اگر معنای تعامل، سازش و تسلیم این است آیا توانستید با سازش و تسلیم کاری را پیش ببرید، آیا ملت ایران و جوانان نخبه علی رغم تحریم در بعد نظامی پیشرفت نداشته‌اند تولید موشک‌های ایران حاصل نوکری کشورهای غربی است یا حاصل استقلال؟

نبویان گفت: آیا در زمینه پزشکی رشد و پیشرفت نداشته‌ایم، ارسال ماهواره به فضا حاصل پذیرش بدون چون و چرای دستورات آمریکا است؟هفت سال به آمریکا و غرب اطمینان کردید دستاورد این اعتماد نابودی صنعت هسته‌ای، بتن ریزی راکتور اراک، تعطیلی کارخانه‌های تولید سانتریفیوژ، نابودی مواد غنی شده 20 درصد و اخراج متخصصین هسته‌ای بود.

وی گفت که بر اساس تفکر مقاومت و نه مذاکره به حدی از اقتدار رسیده که نفتکش‌های بدون اسکورت نظامی با پرچم پرافتخارترین ملت جهان ایران مرزهای تحریم را شکسته و از مرزهای اقتدار عبور و صادرات را انجام می‌دهد.

نبویان در پایان خاطرنشان کرد: راه شکست تحریم‌ها مذاکره نیست بلکه مقاومت، ایستادگی و موشک‌ است. فکر برد برد را باید کنار گذاشت پیروزی تنها با مقاومت به دست می‌آید، با وجود مدیریت خسته و پیر سرمایه داری و برجامی هیچ زمانی مشکل کشور حل نمی‌شود و باید به سراغ تفکر مقاومت برویم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *