به‌زودی: امامزاده جورج فلوید با یک گلدسته و دو گنبد

By | ۱۳۹۹-۰۳-۱۵

ما به فیلم‌های پورن مکتبی و اسلامی احتیاج داریم

بخش بیست و نهم

بسم‌الله الرحمن الرحیم. پلیس خشونت‌بار آمریکای جهانخوار با عملیات زائدالوصفی برادر شهیدمان جورج فلوید را به‌طور بی‌گناه شهید نموده زیرا نامبرده گناهی نکرده، نه برای اعتراض به قیمت بنزین به خیابان آمده نه در امور محیط زیستی بوده و نه دانشجوی نابغه المپیادی بوده و نه عضو کانون نویسندگان آمریکای جهانخوار بوده، بلکه بی‌گناه بوده.

(خواهر ثاریه با قلم سحار و حیرت‌انگیز خود، بار دیگر سردار شورالاسلام را به چالش می‌کشد.)

بنابراین اگر دولت صهیونیستی آمریکا جنازه آن برادر شهید را در اختیار جمهوری اسلامی قرار ندهد که امامزاده بسازیم، آیا ساختن امامزاده غیابی از نظر شرعی درست می‌باشد یا خیر؟ این سؤال چالشی را با برادر سردار شورالاسلام معاون عملیاتی سازمان تولید امامزاده در میان گذاشتم:

-بسم‌الله الرحمن الرحیم. روی‌هم‌رفته ساخت امامزاده همیشه منوط به وجود عین جنازه نبوده به‌خصوص که ما در اصفهان و شیراز امامزاده‌هایی همنام و همشجره داریم که سر آن‌ها در اصفهان و تن آن‌ها در شیراز امامزاده شده و در اینترنت نیز هست مثل امامزاده ابراهیم و امامزاده اسماعیل. یک جفت از هرکدامش داریم. امامزاده حسن هم در ایران زیاد داریم، ولی یک امامزاده حسن در کرج داریم که همزادش را هم در جاده چالوس داریم که هر دو به اسم و شجره یک نفر است، یکی در محلی است که امامزاده به قتل رسیده و جنازه‌اش به رودخانه انداخته شده، یکی هم در جایی که جنازه را از آب گرفته‌اند!

سردار افزود:
-تازه یک سری هم امامزاده مفقودالاثر داریم که در جنگ تحمیلی با عراق هم موضوع مفقودالاثرها  مطرح بود و امت ما آشنا هستند و در جنگ کربلا هم امامزاده مفقودالاثر زیاد بوده که ما حتی اسم آن‌ها را هم نمی‌دانیم و مجبور شده‌ایم برایشان خودمان اسم بگذاریم مثل امامزاده بیژن و امامزاده هوشنگ و امامزاده چنگیز، که بعداً متوجه شدیم در زبان عربی بعضی حروف متأسفانه وجود ندارد که در اسم‌گذاری غفلت شده است علی‌الخصوص در مورد امامزاده منوچ ابن پژنگ.
-بنابراین سردار گرامی می‌توانیم برای شهید جورج فلوید که به دست اشقیای پلیس آمریکا کشته شد، امامزاده بسازیم؟
-البته. به‌خصوص که الان داریم شجره‌نامه برایش درست می‌کنیم که نسب این سیاه‌پوست جوان به بلال حبشی، اذان‌گوی پیامبر اسلام می‌رسیده.
-ولی سردار گرامی، ترامپی‌های آمریکا برای بی‌اعتبار کردن شهید، فیلم‌هایی درآورده‌اند که نقش ناجور داشته.
-عیبی ندارد، ما هم با استفاده ابزاری که از او کردیم، حرمت او را پیش ایرانی جماعت از بین بردیم، ولی عیبی ندارد. اما در مورد فیلم‌های پورن و پورنوگرافی یا به قول امام راحل «الِفیه شِلفیه» یا به قول خودم «فیلم‌های صفا صفا»، در اسلام اگر طوری باشد که آن ضعیفه را برای آرتیسته صیغه کنند، یعنی همان نورپرداز صحنه همان‌طور که پروژکتورها را تنظیم می‌کند و لابه‌لای سیم‌ها و کابل‌ها راه می‌رود در ضمن صیغه هم بخواند برایشان، این عملیات ایراد شرعی ندارد. در مورد مسیحی‌ها هم چون مقید به این حرف‌ها نیستند و هرجا زن و مردی به هم می‌رسند، صفا صفا، انتقادی به آن مرحوم وارد نیست. کسب و کارش همین بوده. الکاسب حبیب الله. حدیث معروف از پیامبر اسلام.
سردار افزود:
-اصولاً عمل استمنا که جوانان از دختر و پسر به قول من سلفی می‌گیرند از خودشان، این فیلم‌ها کارشان را جلو می‌اندازد و به قول مقام معظم رهبری باعث لذت مضاعف می‌شود و اگر زن صیغه یا عقدی باشد، ایراد شرعی ندارد. اتفاقاً در زمان جنگ که حجت‌الاسلام خاتمی مسئول تبلیغات جنگ تشریف داشتند قرار شده بود یک فیلم‌هایی برای تشویق جوانان در رفتن به جبهه درست کنیم که در بهشت به آن‌ها چه نعمت‌هایی می‌دهند. من آن موقع پسربچه‌ای بودم. قرار شده بود در نقش یک دانش‌آموز شهید جبهه با هفتاد و دو تا حوری بهشتی عملیاتی انجام دهم. همین نقش شهید جورج فلوید را به بنده داده بودند. به سفرای جمهوری اسلامی در اروپا مأموریت دادند از فاحشه‌های کم سن و سال اروپائی با صورت سفید و موی طلائی بفرستند برای نقش حوری، ولی نشد. حیف شد. حیف شد.
سردار گرامی بغض نموده و سر خویش را به افسوس تکان داده و کلاه گشاد نظامی به‌طور زائدالوصفی روی سر ایشان این‌ور اون‌ور شده که دو بار سردار با دست گرفت. بنابراین سؤال نمودیم:
-چی شد سردار؟
سردار گرامی با دندان‌قروچه زائدالوصفی جواب داد:
-متأسفانه از داخل سپاه لو رفت. پدرسگِ رادیو اسرائیل یکهو اعلام کرد که سفرای جمهوری اسلامی در اروپا به شغل دیگری روی آورده‌اند!
سردار مشت روی میز کوبیده و فریاد زد:
-ما نفوذی داریم!
این‌جانب از جا پریده و سردار را دلداری دادیم:
-ناراحت نباشید سردار، انشالله جنگ بعدی!
سردار با عصبانیت جواب داد:
-در جنگ بعدی من با این سن و با این هیکل فقط می‌تونم نقش مالک دوزخ بازی کنم نه شهید به بهشت رفته.
در این موقع سکوت که معمولاً می‌نویسند در اتاق مستولی می‌گردد، به‌طور زائدالوصفی در اتاق مستولی گردید. این‌جانبه برای رفع مستولی سکوت اتاق، راجع به فیلم‌برداری از صحنه پورن سؤال نمودیم:
-سردار گرامی اگر هم آرتیست‌های پورن به هم صیغه باشند، تکلیف حضور فیلم‌بردار چی می‌شود؟
سردار بلافاصله جواب داد: «فیلم‌بردار باید چشم‌هایش را ببندد!» ولی زود متوجه اشتباه خویش شده و به‌طور بلافاصله‌تری گفت: «فیلم‌بردار باید زن باشد که او هم صیغه آرتیست اصلی یا عیال او باشد.» بعد افزود: «انشاالله مرحوم جورج فلوید این معنا را در فیلم‌برداری لحاظ کرده باشد، اگرچه مسلمان نبوده بوده.»
سردار افزود:
-برای بستن دهن مخالفان و نشان دادن اعتمادبه‌نفس جمهوری اسلامی، ما گنبد و گلدسته امامزاده جورج فلوید را، برعکس همیشه، به‌صورت یک گلدسته با دو گنبد درست می‌کنیم. به جای طلا هم سنگ سیاه قیمتی تورمالین به‌کار می‌بریم.
-سردار گرامی! زائران این امامزاده از چه نوع مؤمنینی خواهند بود؟
-به این امامزاده‌ها بیشتر زن‌های حامله‌ای خواهند آمد که نذر می‌کنند اگر بچه‌شان، دختر یا پسر، با زلم‌زیمبوی خوب و درشت به دنیا بیاید، بگذارندش از بچگی فیلم سکسی بازی کند! ما به‌هرحال به فیلم‌های سکسی مکتبی و اسلامی، با حجاب کامل و رعایت موازین حلال احتیاج داریم. فعلاً منتظریم بعون الهی این مراجع پیر و پاتال مثل جنتی و مصباح یزدی و آن یکی بمیرند تا در مجلس ختمشان کلید را بزنیم. صفا صفا!
(ادامه دارد)

ایندیپندنت فارسی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *