نماینده مردم بم در مجلس:وزیر اقتصاد وقت، به اندازه پیک موتوری اطلاعی از وضعیت نرخ ارز نداشت/ یکی از اخلالگران در نظام اقتصادی پیک موتوری بود

By | ۱۳۹۹-۰۳-۱۸
نماینده مردم بم در مجلس گفت: خاطرم است در سال ۹۶ یکی از اخلالگران در نظام اقتصادی که پیک موتوری بود دستگیر شد؛ اتهام او خرید و فروش ۱۸۰ میلیون دلار ارز بود.

«موسی غضفنرآبادی»، نماینده مردم بم در مجلس، در نطقی در صحن علنی مجلس گفت: دانش اقتصاد من در حد کوچه و بازار است. من اقتصاد کلاسیک بلد نیستم. خاطرم است در سال ۹۶ یکی از اخلالگران در نظام اقتصادی که پیک موتوری بود دستگیر شد؛ اتهام او خرید و فروش ۱۸۰ میلیون دلار ارز بود

او افزود: وقتی که به عنوان قاضی از او پرسیدم که آیا ترسی از کاهش نرخ ارز ندارید، که پاسخ منفی داد و ما تعجب کردم که چطور وزیر اقتصاد وقت، به اندازه پیک موتوری اطلاعی از وضعیت نرخ ارز نداشت.

نماینده مردم بم اظهار کرد: بنای ما جدا کردن اقتصاد از نفت است که باید در این زمینه، رشد سرمایه‌گذاری داشته باشیم. انتظار ما این بود که دژپسند از کمک به شرکت‌های تعطیل شده یا رو به تعطیلی صحبت می کرد. لازم است که کمی تخصصی‌تر در حوزه اقتصاد سخن بگوییم. نیاز به راهکار و برنامه‌های کارشناسی داریم.

 

منبع: برنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *