آمار تکان دهنده ویروس کرونا در کرمانشاه

By | ۱۳۹۹-۰۳-۲۴

استاندار کرمانشاه وضعیت بیماری کرونا در کرمانشاه را تکان‌دهنده عنوان کرد و گفت : با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند باید برخورد قضایی صورت گیرد .

به گزارش ایلنا، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد استانی کرونا خطاب به مدیران و فرماندان بیان کرد: وضعیت استان مطلوب نیست و نیازمند بازنگری رفتار مردم و مسئولان برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس هستیم.وی با بیان اینکه مسئولان با جدیت بیشتری بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت کنند، افزود: اولویت اصلی ما در استان مدیریت و مهار کرونا است.استاندار کرمانشاه بیان داشت: مردم باید این مهم را مدنظر داشته باشند که سلامت خود و دیگران را به خطر نیاندازند. کمیته نظارت بر اجرای مصوبات با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد و در صورت نیاز به مراجع قضایی معرفی کنند.
بازوند با تصریح اینکه وضعیت فعلی خسارات و مشکلات زیادی را برای جان و کسب و کارهای مردم ایجاد می‌کند، از رسانه‌ها خواست تا به صورت گسترده در حساس سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم کار کنند. همچنین مکان‌های پرخطر توسط صدا و سیما به همه مردم اعلام می‌شود.وی تاکید کرد: گزارش فعلی وضعیت کرونا تکان دهنده است، فرمانداران شخصاً وارد شوند و مسائل را پیگیری کنند. اگر امروز اقدام جدی انجام نشود فردا باید هزینه‌های بیشتری برای مهار کرونا پرداخت کنیم.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: اگر توصیه‌های بهداشتی رعایت نشود همه بیمارستانها درگیر می‌شوند. لذا بانک‌ها، باشگاه‌های ورزشی، اصناف، صمت و همه نهادها با جدیت بر انجام توصیه‌های بهداشتی نظارت کنند.بازوند بیان داشت: مسئولان با گروه‌های پرخطری که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد کنند. هیچگونه قصوری را در این زمینه نمی‌پذیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *