آتش‌سوزی گسترده در کارخانه لنج‌سازی بوشهر

By | ۱۳۹۹-۰۴-۲۵

ساعتی پیش آتش‌سوزی گسترده‌ای در کارخانه لنج‌سازی «دلوار کشتی بوشهر» در منطقه تنگک اول این شهر آغاز شده و تعدادی از لنج‌های در دست ساخت در حال سوختن است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، از ساعتی پیش آتش‌سوزی گسترده‌ای در کارخانه لنج‌سازی «دلوار کشتی بوشهر» در منطقه تنگک اول رخ داده و دود غلیظی فضای جنوب شهر را فراگرفته است.

در حال حاضر آتش‌نشانان در محل حادثه حضور دارند در حال مهار و خاموش کردن آتش هستند.

به علت گستردگی آتش‌سوزی اطفا حریق به کندی صورت می‌گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: آتش‌سوزی ظهر امروز در یک کارگاه لنج سازی که لنج‌های فایبرگلاس تولید می‌کند در محله تنگک اول شهر بوشهر رخ داد.

جهانگیر دهقانی افزود: افزون بر آتش نشانی همه ادارات اجرایی و نهاد‌های نظامی و انتظامی، امکانات خود را به میدان آورده‌اند تا آتش و دود غلیظ ناشی از آن را مهار کنند.

وی اضافه کرد: در این حادثه به کسی آسیب نرسید، اما تعدادی لنج در آتش سوخته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر عنوان کرد: وزش باد و نوع مواد اولیه‌ای که برای ساخت لنج استفاده می‌شود باعث شده که آتش گسترده شود و دود غلیظی از آن برخیزد.

دهقانی افزود: آتش سوزی به واحد‌های تجاری و مسکونی مستقر در این منطقه سرایت نکرده است.

وی بیان کرد: علت حادثه مشخص نیست و پس از خاموش شدن آتش بررسی و اعلام خواهد شد.

البته مردم منطقه از دیر رسیدن آتش نشانی گله‌مند هستند که به گفته وحدتیان فرمانده میدان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر طولانی بودن مسیر و ترافیک باعث دیر رسیدن آن‌ها شده است.

همچنین با توجه به اینکه این کارخانه لنج سازی در نزدیکی منطقه مسکونی و تجاری واقع شده مردم منطقه از مشکلات به وجود آمده و احتمال سرایت آتش به خانه آن‌ها شکایت داشتند.

تکمیلی:

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: آتش سوزی ساعت ۱۸ اطفا شد و مراحل لکه‌گیری و خنک سازی محل آتش در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *