شهرستان بهارستان؛ یک زن به همراه کودک یک ساله اش سر بریده شد

By | ۱۳۹۹-۰۵-۱۵

روز یکشنبه ۱۲ مرداد ماه، یک زن ۲۳ ساله به همراه کودک یک ساله‌اش در شهرستان بهارستان واقع در استان تهران سر بریده شد. به گفته دادستان این شهرستان، با توجه به اینکه در بازجویی‌ها شوهر این زن مظنون به نظر نرسیده و اختلافات قبلی نیز وجود نداشته، تاکنون عامل قتل این دو تن مشخص نشده و تحقیقات برای شناسایی و بازداشت وی کماکان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، یک زن جوان به همراه کودک یک ساله‌اش در شهرستان بهارستان سر بریده شد.

بر اساس این گزارش، روز یکشنبه ۱۲ مرداد ماه حوالی ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر بود که ماجرای قتل هولناک زن ۲۳ ساله و کودک یکساله‌اش اعلام شد. در بررسی‌ها مشخص شد این زن به همراه فرزندش به طرز فجیعی با چاقو سرش بریده شده است.

غلامرضا صادقی، دادستان شهرستان بهارستان ضمن شرح جزییات بیشتری از این حادثه گفت: “شوهر این زن جوان وقتی به همسرش زنگ می‌زند و زن جوابگوی تلفن نبوده است، به خانه سر می زند و با اجساد غرق در خون زن و کودک یکساله‌اش به نام «ارسلان» رو به رو می‌شود و بلافاصله با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع می‌دهد”.

صادقی افزود: “شوهر این زن به خانه سرکشی می‌کند و صحنه کشته شدن زن و کودکش را می‌بیند. در بررسی‌ها از صحنه قتل چاقویی که قاتل از آن برای کشتن زن ۲۳ ساله و کودک یکساله‌اش استفاده کرده بود، کشف شد. با توجه به اینکه در بازجویی از شوهر این زن نکته مشکوکی به نظر نمی‌رسید که وی مظنون به قتل باشد، درصدد هستیم با بازبینی دوربین‌ها و اقدامات کارآگاهان بتوانیم قاتل این زن جوان و کودکش را پیدا کنیم”.

دادستان بهارستان خاطر نشان کرد: “شوهر این زن در بازجویی‌ها اعلام کرده که هیچ اختلافی بین او و همسرش وجود نداشته است. از این رو باید تا تکمیل شدن اطلاعات و نتیجه آزمایشات DNA صبر کرد”.

وی با اشاره به اینکه هنوز سرنخی از جزئیات این حادثه به‌دست نیامده است، ادامه داد: “قطعاً تا دستگیری عاملان این قتل وحشیانه تحقیقات به‌ جد ادامه خواهد داشت”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *