بسیج دانشجویی: بودجه کرونا برای تجهیز محل کار دختر روحانی هزینه شد

By | ۱۳۹۹-۰۷-۲۴

خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران در کانال تلگرامی خود سندی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد با دستور حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان از بودجه ارزی اختصاص یافته برای مقابله با کرونا صرف تکمیل و تجهیز ساختمانی در دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی شده است.

تسنیم می‌گوید که این سند را بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در اختیارش قرار داده است.

دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی، جایی است که مریم روحانی، یکی از فرزندان حسن روحانی در آنجا مشغول به کار است.

درخواست برای اختصاص مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان از بودجه ارزی صندوق توسعه ملی برای تکمیل و تجهیز این ساختمان را سعید نمکی، وزیر بهداشت به حسن روحانی ارائه داده و او نیز با این درخواست موافقت کرده است.

علی خامنه‌ای در فروردین‌ماه امسال با اختصاص یک‌میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا موافقت کرد.

در هفته‌های گذشته، سعید نمکی از اختصاص تنها ۳۰ درصد از این بودجه به وزارتخانه متبوع او و ناتوانی مراکز درمانی برای پرداخت حقوق کادر درمان سخن گفته بود.

روز گذشته و پیش از انتشار این سند، روابط عمومی نهاد ریاست‌جمهوری با انتشار اطلاعیه‌ای، ضمن پذیرش تخصیص بودجه به محل کار دختر حسن روحانی اعلام کرد که این بودجه از محل منابع ارزی صندوق توسعه ملی برای مبارزه با کرونا نبوده است: «اعتبار موردنظر به‌هیچ‌وجه از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی نبوده و ارتباطی با اعتبارات مصوب مبارزه با کرونا از محل صندوق توسعه ملی ندارد. در سال‌های گذشته نیز در موارد متعددی، با روند مشابه، اعتباراتی به دانشگاه‌های مختلف کشور تخصیص پیدا کرده است.»

بسیج دانشجویی در سندی که امروز صبح منتشر کرد، متن دستور محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه برای اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی برای مبارزه با کرونا به دانشگاه شهید بهشتی تهران را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.

One thought on “بسیج دانشجویی: بودجه کرونا برای تجهیز محل کار دختر روحانی هزینه شد

  1. فرهنگی بازنشسته

    شیخ حسن لبنانی و حوثی های یمن و فاطمیون افاغنه و کتائب حزب الله و حشدالشعبی عراق عرب و ممالک آفریقایی و آمریکای لاتین و اویغورهای چین و ماچین و اغلب مسلمانان در گِل مانده عالم امکان و … را حتماً به رسم رودربایستی با شیوخ وطنی، از قلم انداختید جانم! از قلم انداختید عزیز! از قلم انداختید تصدقت!!!
    معلم بازنشسته ۶۵ ساله درگیر با بیماری قلبی و انواع بیماریهای دوران شیرین بازنشستگی در ایران اسلامی!
    جمعه ۱۳۹۹.۰۷.۲۵- ۱۴۴۲.۰۲.۲۸- ۲۰۲۰.۱۰.۱۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *