واکنش آخوندها به اقدام دختر انقلاب دوچرخه سوار

By | ۱۳۹۹-۰۷-۲۹

گروهی از زنان شجاع ایرانی در اعتراض به حجاب اجباری، روسری‌هایشان را از سر بر می دارند و در شبکه های اجتماعی به “دختران انقلاب” مشهور شدند. این بار زن جوانی در نجف آباد سوار بر دوچرخه حجاب از سر برداشته است (فیلم زیر). فرماندار رژیم در این شهر ادعا کرده که این زن ایرانی بازداشت شده و قرار است امروز طلاب و بسیجی ها در اعتراض به این امر تجمع کنند.

به گزارش ایرنا، انتشار فیلم دوچرخه‌سواری یک دختر بدون حجاب در میدان اصلی شهر نجف‌آباد (باغ ملی و مقابل مسجد جامع) موجب اعتراض روحانیان و مردم شهید پرور این شهرستان شده است.

فرماندار نجف آباد در این باره گفت: فردی که به تازگی در این منطقه اقدام به هنجار شکنی و توهین به حجاب اسلامی کرده بود دستگیرشده و انگیزه او از این اقدام در دست بررسی است.

مجتبی راعی با محکومیت این هنجار شکنی افزود: هدف و انگیزه این فرد از ارتکاب این عمل ناهنجار نامشخص است و نمی‌توان هم اینک در این باره اظهار نظر کرد.

فرماندار نجف‌آباد افزود: مردم شهید پرور این شهرستان به دنبال هنجارشکنی بی سابقه روز گذشته یک دختر بی حجاب دوچرخه سوار، امروز بعد از نماز ظهر و عصر، در میدان امام خمینی (ره)، تجمع خودجوش اعتراض‌آمیز برگزار می‌کنند.

راعی گفت: حرکت خودجوش مردم شهید پرور نجف آباد در محکومیت این اقدام حرمت شکنانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *