شما می گوئید اعتشاشات, ما می گوئیم اعتراضات / کاوه ال حمودی 

By | ۱۳۹۹-۰۹-۲۴

روح الله زم هر که بود و هر چه کرده بود با گفتن جمله فوق مرز سرخی عبور ناپذیری بین خود و کلیت نظام ولایت فقیه کشید…

یک بار دیگر ثابت شد که این رژیم اصلاح ناپذیر است و اسیاب این نظام فقط و فقط با خون و جنایت و تروریسم می چرخد … و در این راستا برایش دوست و دشمن فرق چندانی ندارد.

براستی مرز بین شرافت و پلیدی به نازکی پوست پیاز است.

از نظر من روح الله زم با همین یک جمله رزمنده ازادی شد.

من قبلا موضع و دیدگاه خودم را در باره روح الله زم و امد نیوز به صراحت بیان کرده بودم اما امروز وضعیت از نظر من کاملا متفاوت است.

روح الله زم در مهرماه 1398 در سفری که به عراق داشت بازداشت گردید و به ایران منتقل شد و در تاریخ 22 مهر روبه روی دوربین سپاه پاسداران قرار گرفت و اعترافاتی را علیه خود بر زبان اورد. زم اولین کسی نبود که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی مجبور به اعتراف علیه خود شده است.

هیچ انسان با شرفی نمی تواند از ابراز انزجار نسبت به کار رذیلانه و جنایتکارانه ربودن یک انسان از خارج کشور و صحنه های تهوع اور مجبور کردن انسان ها به اعتراف به کارهایی که هیچگاه نکرده اند, خودداری کند.

بسیاری از سخنگویان و دست اندرکاران در حکومت ولایت فقیه این اتهام را به روح الله زم ردند که اعتراضات دی ماه 96 کار روح الله زم و امد نیوز بوده است.

اما این یک دروغ محض است, زیرا در زمانی که روح الله زم زندانی نظام بود و امد نیوز هم تعطیل بود اعتراضات بزرگتری در ابان 98 صورت گرفت.

برخی می گویند :

اگر سر نخ این اعدام را بگیرید به خانواده هاشمی رفسنجانی می رسید

اسناد محرمانه حکومتی که توسط مهدی هاشمی رفسنجانی از کشور خارج شده بود و توسط روح الله زم در کانال امد نیوز افشا شد.

مهدی رفسنجانی به خاطر فشار بر خانواده پس از مدتی به ایران بازگشت و بعد از مدتی رفسنجانی به قتل رسید و سپس مهدی رفسنجانی زندانی شد و در اخر هم روح الله زم را با ترفندهایی به دام انداختند و در اخر او را به عنوان اخرین حلقه این زنجیر اعدام کردند.

این کار علاوه بر تسویه حسابی که در درون رژیم صورت گرفته است, در این زمانبندی به طور خاص می خواهند این پیام را به اروپائیان بدهند که ما روح الله زم که یک شهروند فرانسوی و تحت حفاظت فرانسه بود را اعدام کردیم, احمد رضا جلالی پزشک و پژوهشگر ایرانی – سوئدی هم حکم اعدام گرفته است و اگر اسدالله اسدی دیپلمات تروریست و عضو اطلاعات رژیم که در پوش دیپلمات جمهوری اسلامی ایران در وین کار می کرده و به جرم اقدام تروریستی در بلژیک زندانی و تحت محاکمه می باشد ازاد نشود او را هم اعدام خواهیم کرد.

این رژیم یاغی و باج گیر بین المللی و یک رژیم تروریستی است که تنها زبان قاطعیت و زبان زور را می فهمد و اگر در مقابل این رژیم ضعف نشان داده شود برای گرفتن امتیازات بیشتر جری تر می شود و در حقیقت به ادامه تروریسم و جنایت تشویق می شود.

ایا این شرم اور نیست که جمهوری اسلامی فعالان سیاسی و روزنامه نگاران را در مقابل چشمان جهانیان می رباید و بعد از گرفتن اعترافات اجباری انان را به قتل می رساند؟ علی رغم همه این جنایات اشکار می بینیم کشورهای اروپایی بدنبال قراردادهای تجاری با این رژیم هستند و براحتی چشمان خود را بر جنایات مسلم این رژیم می بندند…

ایا ما ایرانیان تا این حد باید عاجز و پاسیو باشیم و اجازه بدهیم این همدستی اشکار  در برابر چشمانمان صورت بگیرد؟

ایا وقت ان نرسیده است که صدایمان را علیه این بی عدالتی و جنایت و همدستی با جنایتکاران بلند کنیم؟

سکوت دولت فرانسه و سکوت جامعه بین المللی به چه معنی است؟

ایا زمان ان نرسیده است که اپوزیسیون از هر شکل و از هر رنگ و هر طیفی با هم یک کار ساده را انجام بدهند و به جهان بگویند که ما این سکوت مرگبار شما در قبال وحشیگری و جنایت رژیم ملایان را فراموش نخواهیم کرد؟

کاوه ال حمودی

Kaveh179@gmail.com

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *