ابوالفضل قدیانی: اعدام زم را قتل و جنایت می‌دانم

By | ۱۳۹۹-۰۹-۲۴

اعدام روح الله زم را قتل و جنایت می دانم و به شدت محکوم می کنم. تشبث به این همه تزویر و فریب ونیرنگ برای گرفتن اعترافات دروغین از روح الله زم علیه خود اولاً نشانهٔ سقوط اخلاقی نظام استبداد دینی به طور مطلق است و ثانیاً حاکی از نداشتن کوچکترین دلیل قانونی برای توجیه اعدام وی می…..

روز شنبه خبر اعدام غیر قانونی و ظالمانهٔ روح الله زم منتشر شد، پس از چند ساعت نوشتهٔ پدرش که گزارشی بود از ملاقات خانواده زم با وی را خواندم از بی پناهی و مظلومیت این خانواده بسیار متأثر شدم.

اعدام روح الله زم را قتل و جنایت می دانم و به شدت محکوم می کنم. تشبث به این همه تزویر و فریب ونیرنگ برای گرفتن اعترافات دروغین از روح الله زم علیه خود اولاً نشانهٔ سقوط اخلاقی نظام استبداد دینی به طور مطلق است و ثانیاً حاکی از نداشتن کوچکترین دلیل قانونی برای توجیه اعدام وی می باشد.

مسئول اصلی این اعدام، خود کامهٔ امروز ایران علی خامنه‌ای است که باید پاسخگو باشد چون اوست که غاصبانه قدرت مطلقه را تصاحب کرده ،اگر وی اراده نکند امکان ندارد چنین وقایعی رخ دهد

به خانوادهٔ محترم و داغدار روح الله زم تسلیت می گویم .از خداوند کریم برای آن مرحوم رحمت و غفران برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
کلمه  – ابوالفضل قدیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *