پایان نیمه نخست فینال لیگ قهرمانان آسیا؛ گل دقیقه پایانی عبدی را اولسان با پنالتی پاسخ داد, اولسان دو بر یک جلو افتاد

By | ۱۳۹۹-۰۹-۲۹

اولسان دو بر یک جلو افتاد

دقیقه ۵۵: درحالی که پرسپولیس نیمه دوم را با مالکیت بیشتر و میل به طراحی حمله با نفرات زیاد شروع کرده بود، روی اشتباه مهدی شیری طی یک ارسال بلند و لمس عامدانه توپ با دست، بار دیگر اولسان صاحب پنالتی شد و ضربه نگرائو در خلاف جهت حرکت لک، بازی را دو بر یک به سود اولسان کرده است.

نیمه نخست دیدار نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانی آسیا با تساوی یک به یک به پایان رسید تا دو تیم پرسپولیس و اولسان با امید به کسب نتیجه‌ای بهتر در نیمه دوم به رختکن بروند.

گل نخست این دیدار در نیمه اول را پرسپولیس در دقیقه ۴۵ توسط مهدی عبدی به ثمر رساند اما تیم اولسان در دقایق تلف شده نیمه نخست با پنالتی که توسط یو ای آر تشخیص داده شد به گل تساوی دست یافت.

شاگردان یحیی گل محمدی در نیمه نخست برغم آنکه از نظر مالکیت توپ آمار ضعیف تری نسبت به حریف کره‌ای داشتند اما با خلق چند موقعیت خطرناک، عملکرد امیدوارکننده‌ای از خود به نمایش گذاشتند.

تیم پرسپولیس، نماینده ایران در این رقابت‌ها که پس از غلبه بر تیم النصر عربستان در دیدار نیمه نهایی راهی مسابقه پایانی شده در ورزشگاه الجنوب واقع در شهر الوکره قطر به مصاف اولسان هیوندای، حریف کره‌ای رفته است.

سرخپوشان با ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، مهدی شیری، میلاد سرلک، بشار رسن، امید عالیشاه و مهدی عبدی پا به این دیدار مهم و سرنوشت ساز گذاشته‌اند،‌ ترکیبی که حکایت از تاکتیک هجومی تیم پرسپولیس در این مسابقه دارد.

حدود ۱۰ هزار تماشاگر از شهروندان قطری با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و داشتن برگه آزمایش منفی کرونا اجازه یافته‌اند تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

برای طرفداران ایرانی و کره‌ای دو تیم نیز در مجموع یک هزار بلیط در نظر گرفته شده که به طور مساوی بین آنها توزیع شده است.

تیم پرسپولیس برای دومین سال متوالی طی سه دوره پیش پای به فینال این رقابت‌ها می‌گذارد و علاقمندان فوتبال در ایران بی صبرانه منتظر نخستین قهرمانی این تیم در دیدار فینال هستند.

در صورت پیروزی تیم پرسپولیس،‌ این نخستین بار است که یک تیم ایرانی در شکل جدید مسابقات در قالب لیگ قهرمانان آسیا جام این رقابت‌ها را بالای سر خواهد برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *