خودکشی کارگر شهرداری مرودشت به دلیل عدم دریافت حقوق و مشکلات معیشتی

By | ۱۳۹۹-۱۰-۲۲

روز شنبه ۲۰ دی ماه، یکی از کارگران شهرداری شهرستان مرودشت واقع در استان فارس به دلیل عدم پرداخت به موقع حقوق و مشکلات معیشتی، در محل کار خود و مقابل دوربین‌های مداربسته، از طریق حلق آویز کردن دست به خودکشی زده و جان خود را از دست داد.

بهرام ابراهیمی‌مهر

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رادیو زمانه، روز شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹، یکی از کارگران شهرداری شهرستان مرودشت واقع در استان فارس خودکشی کرد.

بر اساس این گزارش، این کارگر در بخش تاسیسات موتوری شهرداری مرودشت مقابل دوربین‌های مدار بسته از طریق حلق آویز کردن به زندگی خود پایان داد.

هویت وی بهرام ابراهیمی‌مهر، متاهل و دارای یک فرزند، احراز شده است.

این کارگر در یادداشتی که برای همکارانش نوشته، اشاره می‌کند که بارها به دلیل اعتراض نسبت به تعویق حقوق از سوی مسئولان طرف قرارداد در شهرداری مرودشت به اخراج از کار تهدید شده است.

وی در بخشی از این نامه نوشته است: “من این متن را می‌نویسم از طرف همه همکاران، بخصوص راننده‌های زحمتکش شهرداری مرودشت خدمت شما عرض می‌کنم، من یازده سال است در این خراب‌شده زحمت می‌کشم همه‌اش با حقوق پایین و با تاخیر زیاد و هر برج باید حقوق ما دورتر و دورتر واریز بشود. در این یازده سال همه‌اش به ما می‌گفتند این برج درست می‌شود، برج دیگر درست می‌شود، سر برج شش درست می‌شود و سر سال درست می‌شود، خراب‌تر شد که بهتر نشد. تعطیل کاری‌ها را می‌آییم و اضافه‌کاری‌ها را به ما نمی‌دهند. حقوقی که هفت سال پیش می‌گرفتیم الان همچنان می‌گیریم. حقوق دریافتی ما دو میلیون و هشتصد هزار تومان است، حتی پایین‌تر با این حقوق چطور می‌توانم مخارج خانه‌ و قسط‌های عقب افتاده و بدهکاری‌ها را بدهم”.

بهرام ابراهیمی‌مهر در دست نوشته‌اش اشاره می‎‌کند که همکارانش در شهرداری مرودشت شرایط مشابهی دارند و در پایان از همکارانش می‌خواهد که متن او را تا جایی که امکان دارد منتشر کنند و اشاره می‌کند که با وجود «تورم و حقوق بی‌موقع» امکان زندگی کردن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *