سخنگوی قوه قضائیه خطاب به حسن روحانی: باز آدرس غلط به مردم دادید

By | ۱۳۹۹-۱۱-۰۹
غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه ایران، اظهارات روز چهارشنبه هشتم بهمن رئیس‌جمهوری اسلامی پیرامون احضار وزیر ارتباطات را «مغالطه» خواند.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی

حسن روحانی روز چهارشنبه در واکنش به اعلام جرم دادستان کل کشور علیه وزیر ارتباطات گفت: «نمی‌توانند کسی را برای پهنای باند محاکمه کنند. پهنای باند یعنی مبارزه با فساد و کسی نمی‌تواند با مبارزه با فساد مخالف باشد».

او افزود: «این دستور من بوده و اگر می‌خواهید محاکمه کنید، من را محاکمه کنید».

سخنگوی قوه قضائیه ایران در واکنش به این اظهارات گفت که تشکیل پرونده و احضار وزیر ارتباطات ناظر بر پهنای باند شبکه‌های اجتماعی نیست و «باز هم آدرس غلط به مردم داده شد».

آقای اسماعیلی اشاره‌ای به جزئیات پرونده وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی نکرد ولی پیشتر دادستان کل کشور از آذری جهرمی به دلیل «استنکاف از اجرای اوامر قضایی در مورد فیلتر کردن اینستاگرام» و «استنکاف از ابلاغ رئیس مرکز ملی فضای مجازی برای کاهش پهنای باند بین‌الملل و محدودسازی پیام‌رسان‌های خارجی» شکایت کرده بود.

سخنگوی قوه قضائیه ایران اظهارات حسن روحانی را «مغالطه» خواند و مدعی شد که «قانون ملاک و معیار سنجش رفتار و عملکرد همگان به ویژه مدیران کشور است».

او به حسن روحانی توصیه کرده که «خوب است در ارتباط با کاهش ارزش پول ملی، وضعیت معیشت مردم، کنترل بازار و مرغ و تخم مرغ به مردم توضیح دهند که چرا وضعیت این‌گونه است».

بر اساس کزارش خبرگزاری ایسنا و سایت رادیو فردا/ف.ق/ک.ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *