ابوالفضل قدیانی: خود کامهٔ ایران و عواملش بدانند که نخواهند توانست دادخواهان و مردم جان به لب رسیده را با این اعمال سبعانه وادار به عقب نشینی کنند

By | ۱۴۰۰-۰۲-۱۳

روز پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه سرکوبگران خودکامهٔ ایران علی خامنه‌ای به خانهٔ برادر منوچهر بختیاری وحشیانه هجوم برده و افراد حاضر در منزل را از کوچک و بزرگ ، زن و مرد و حتی کودکان مظلوم بی پناه را بیرحمانه مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند و منوچهر بختیاری پدر پویا بختیاری یکی از شهیدان به خاک و خون خفتهٔ آبان ۹۸ را در صندوق عقب خودرو انداخته و با خود برده اند.

جرم پدر پویا‌ بختیاری این است که حاضر نیست از دادخواهی خون بناحق ریخته شدهٔ فرزندش دست بردارد و در مقابل سرکوبگران مستبد امروز ایران سکوت کند.

سرکوب کارگران ، بازنشستگان ،معلمان ، دانشجویان و دیگر اقشار معترض همچنان ادامه دارد، روزشنبه کارگران زحمت کش و مظلوم برای بزرگداشت روز جهانی کارگر و اعتراض به وضعیت اسف‌بار معیشتی خود و فریاد کردن مطالبات به حقشان در شهرهای مختلف از جمله تهران تجمع کردند که متاسفانه اجتماع کارگران در تهران مورد تهاجم نیروهای سرکوبگر قرار گرفته و سی نفر از آنان دستگیر شدند.

خود کامهٔ ایران و عواملش بدانند که نخواهند توانست دادخواهان و مردم جان به لب رسیده را با این اعمال سبعانه وادار به عقب نشینی کنند، تنها نتیجه ای که از این اعمال خواهند گرفت نفرت و انزجار روز افزون مردم از حکومت و حاکمان است.

نیروهای امنیتی و دستگاه قضایی در این عمل و رفتار غیر انسانی مسئولند و باید پاسخگو باشند ،اما مسئول اصلی این گونه اعمال علی خامنه‌ای است که باید پاسخگو باشد چون این قبیل رفتارهای ضد قانون و ضد حقوق بشر برای حفظ حکومت غاصبانه و نامشروع اوست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *