احمدی‌نژاد هم خواستار برگزاری رفراندوم شد / مسئولین تراز اول کشور واکسن زدند، اینکه واکسن کدام کشور بوده، بماند…!!

By | ۱۴۰۰-۰۲-۲۰

محمود احمدی‌نژاد: مسئولین تراز اول کشور (خامنه ای) واکسن زدند، اینکه واکسن کدام کشور بوده، بماند…!!

باید بدانند که انتخابات مال ملت است و کسی حق ندارد زاویه را آنقدر تنگ کند یا دایره انتخاب مردم را آنقدر محدود کند، که مردم به افراد خاص محدود بشوند. قانون اساسی این اجازه را به هیچکس نداده و هیچ عقلی این اجازه را نمی‌دهد.

شما از ملت ایران که نزدیک به ۶۰ میلیون نفر واجد شرایط رای دادن با سن بالای ۱۸ سال هستند، رفراندوم برگزار کنید و بپرسید آیا شما مردم به کسی اجازه داده اید یا می‌دهید که حق انتخاب شما را محدود کند؟ فکر می کنید چند نفر به آن رای می‌دهند؟

اما من نمی‌دانم چه اتفاقی در کشور افتاده است. یک طبقه ای آن بالا درست شده است که خودشان را اصل و مالک کشور، دین و انقلاب و مالک همه چیز می‌دانند و اصلاً برای مردم ارزش قائل نیستند. خیلی راحت حقوق مردم پایمال می‌شود. به خودشان اجازه می‌دهند هرکاری بکنند.

یکی از این اقدامات این مصوبه ای است که اخیراً شورای نگهبان منتشر کرده است.

آیا یک عضو شورای نگهبان می تواند بگوید که شما ثبت‌نام نکنید ما شما را رد می‌کنیم؟ حالا وارد محتوایش هم می‌شوم. تو چه کاره ای؟

جالب است که رد می کنند اما دلیل هم نمی‌آورند! هرچه طرف داد می‌زند و می‌گوید اگر دلیلی دارید بگویید! پاسخ می دهند که نخیر ما اعلام نمی‌کنیم، نه‌خیر ما نمی‌گوییم! اینجا دیگر خیلی اخلاقی می شوند!

خطاب به کدخدایی: چه کاره هستی؟! خدا که نیستی!

احمدی‌نژاد: پارسال یک آقایی به عنوان سخنگوی شورای نگهبان گفت بله من به فلانی ها توصیه می کنم که کاندید نشوید زیرا ما شما را رد می‌کنیم!

قبل از آن گفته بودند که هرکس از مهندسی انتخابات بگوید، این حرف دشمن است. اما سخنگوی شورای نگهبان به گونه ای حرف می زند کانه انتخابات کاملا مهندسی شده است. اعتراضات شد. معلوم بود یک آقایی به او گفته بود برو این حرف را بگو و الا او که کاره ای نیست!

گفتند کدخدایی، خدا که نیستی! شما چه کاره هستی؟! بعد که اعتراضات زیاد شد، معلوم بود یک کسی بالاتر از آن قبلی آمد به او گفت که عجب غلطی کردی برو آن را صاف کن! او هم گفت: ببخشید اشتباه شده است. من منظورم چیز دیگری بود!

کجای قانون اساسی به شورای نگهبان اجازه داده است به نام نظارت، قانون بنویسد؟

جایگاه رئیس جمهور را آنقدر پایین آورده اند که می گویند برو مدرک بیاور که تو رشوه نگرفته ای، جنایت نکرده ای و برو برگه سوء پیشینه بیاور!

اگر اینها را می‌خواهید شما خودتان از یکدیگر بگیرید. نهادها که با هم هستید. صدها میلیارد تومان خرج انفورماتیک قوه قضاییه شده است. ده‌ها میلیارد تومان خرج انفورماتیک شورای نگهبان شده است. صدها میلیارد تومان نیروی انتظامی خرج کرده است. آیا شما با هم ارتباط ندارید که یک کلیک کنید تا پرونده هرکس جلوی شما قرار بگیرد؟ یعنی یک نفر که می‌خواهد نماینده کل ملت ایران بشود، باید به یک نهادی برود و بگوید یک گواهی عدم سوء پیشینه به من بدهید؟!

شما که هیچ کدامتان یک نانوایی و بقالی و مدرسه را هم درعمرتان اداره نکرده اید چطور تشخیص میدهید که برنامه اداره کشور صحیح است؟!

کسی دارد حرف می زند که تنها دو دولت دارای برنامه را اداره کرده است. می گویند که برنامه بدهید. بسیار خوب برنامه را به چه کسی بدهیم؟ چه کسی می‌خواهد تشخیص بدهد که این برنامه چیست؟ کجای قانون اساسی گفته است که شما باید روی برنامه افراد نظر بدهید؟ بعد چه طور تشخیص می‌دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *