عبدالله رمضان زاده از لیست بلند فسادهای قالیباف میگوید

By | ۱۴۰۰-۰۲-۲۰

عبدالله رمضان زاده سخنگوی دولت محمد خاتمی:

* من هرچه در سابقه آقای قالیباف دقت میکنم ایشان هیچوقت حاضر نشده که صریح به مسائل و شبهاتی که در موردش مطرح است پاسخ دهد و تا حالا هم به یاد ندارم که یک مصاحبه مطبوعاتی عمومی با رسانه‌ها گذاشته باشد تا سوالها را پاسخ دهد.

* ایشان یک خصلتی دارد که پاسخگوی هیچکدام از اقدامات گذشتهاش نیست. روی چند مورد مساله‌ای وجود دارد که پاسخ نداده است. یکی ورود خودروهای نیروی انتظامی بوده. وقتی فرمانده نیروی انتظامی بودند این ماشینها بدون مجوز لازم وارد کشور شد و بعد هم خیلی از آنها روی دست نیروی انتظامی ماند چون نمیتوانستند قطعاتش را تأمین کنند.

* مورد دیگر حادثه‌ای است که فروردین سال 84 در مسابقه فوتبال افتاد و هلیکوپتر حامل ایشان مانع خروج مردم شد و تعدادی از هموطنان ما جان خود را از دست دادند. جای دیگری که اسم ایشان مطرح است پرونده‌ه‌ای است که رئیس ستاد مواد مخدر دولت آقای خاتمی راجع به آن صحبت کردند که گفتند محتویاتش را هم به آقای خاتمی داده‌اند.

* یک پرونده دیگر، پرونده آقای شریفی است؛ چون آقای قالیباف مدعی بوده که هیچ تخلف و فسادی در دوران مدیریت ایشان در شهرداری اتفاق نیفتاده است. پرونده دیگر، موضوعی است که آقای میرسلیم مطرح کرد؛ پنجاه یا شصت میلیارد رشوه‌ای که یکی از نماینده‌ه‌های مجلس گرفته و اسم ایشان در این موضوع مطرح است. ایشان حتی در دوره گذشته آن نامه مشهور را دادند که من سه میلیون تومان در حساب پس‌اندازم است. اسم یکی از فرزندانشان را نیاوردند که کجا هستند.

* ظاهراً خیلی چیزها برای مخفی کردن دارند و باز پرونده آن بیمارستانی که در منطقه 22 است و آن خیریه‌ای که همسر ایشان عضو آن است. یک مورد دیگر پرونده مدیران املاک شهرداری در زمان ایشان است. درباره هیچکدام از اینها نه به افکار عمومی پاسخگو بوده‌اند، نه کسی از نهادهای نظارتی از آنها سؤالی کرده و یا حداقل اگر سؤالی هم کرده‌اند به جایی بروز نداده‌اند. لذا این موارد باعث شده که ایشان احساس کنند فعال ما‌یشاء هستند و هر کاری میتوانند بکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *